JonteFire2 Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 jag kan inte logga in på msn. det står ungefär: det går inte att logga in på msn nu, försök igen senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 försök senare då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 18 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Omen det har liksom pågått sen igår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 jag kan inte logga in på msn. det står ungefär: det går inte att logga in på msn nu, försök igen senare.Skriver du rätt lösenord? Blockerar ditt anti virus kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 18 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 jag kan inte logga in på msn. det står ungefär: det går inte att logga in på msn nu, försök igen senare.Skriver du rätt lösenord? Blockerar ditt anti virus kanske? Nepp, vi har tagit bort det, tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Tryck på "hjälp" i rutan så brukar det stå hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Det kommer ju upp en felkod. Gå in på onlinehjälpen och sök på den felkoden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Kör felsök, kommer 4 alternativ. Försök igen, reparera, felsök och avbryt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Det kommer ju upp en felkod. Gå in på onlinehjälpen och sök på den felkoden.När du trycker på felsök eller nått liknande, eller när du försöker logga in, då kommer det väll upp ett medelande? I det meddelandet så står det en kod typ, 08h1o02 eller nått sånt. Skriv av koden och posta den här, då blir det enklare att se vad för nått fel det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.