zkAro Skrivet 19 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 19 Augusti 2008 tro mig, det kommer lagga rejält, 64mb minne på grafikkortet tvingar datorn att låta proccesorn göra extra jobb, och din proccessor kommer inte palla detseriöst? då får jag vänta tills vår andra dator som är på lagning blir klar, och det kommer att ta några veckor :( Men kommer denna datorn som är på lagning just nu att klara WoW på högsta inställningarna? Grafikkort: 7900GTX 512MB Processor: AMD Athlon X2 3.6GHz RAM: 2Gb RAM Jag hoppas det går på högsta inställningarna!
Garone Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Skrivet 19 Augusti 2008 tro mig, det kommer lagga rejält, 64mb minne på grafikkortet tvingar datorn att låta proccesorn göra extra jobb, och din proccessor kommer inte palla detseriöst? då får jag vänta tills vår andra dator som är på lagning blir klar, och det kommer att ta några veckor :( Men kommer denna datorn som är på lagning just nu att klara WoW på högsta inställningarna? Grafikkort: 7900GTX 512MB Processor: AMD Athlon X2 3.6GHz RAM: 2Gb RAM Jag hoppas det går på högsta inställningarna! Jag kör med sämre grafikkort och processor än dig och har på högsta + grafik macron aktiverad. Har stabil 30-40 FPS.
garkan Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Skrivet 19 Augusti 2008 tro mig, det kommer lagga rejält, 64mb minne på grafikkortet tvingar datorn att låta proccesorn göra extra jobb, och din proccessor kommer inte palla detseriöst? då får jag vänta tills vår andra dator som är på lagning blir klar, och det kommer att ta några veckor :( Men kommer denna datorn som är på lagning just nu att klara WoW på högsta inställningarna? Grafikkort: 7900GTX 512MB Processor: AMD Athlon X2 3.6GHz RAM: 2Gb RAM Jag hoppas det går på högsta inställningarna! Vill inte låta taskig men kan du inte tänka ut det själv?Med 7900 + 3.6GHz + 2gb-ram är det ju inte svårt att veta :). Annars om du är osäker kan du köra igång en Can you RUN it? sökning för att se.
Gäst DoubleIsBack Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Skrivet 20 Augusti 2008 Ehhm, hur mkt kostade den där datorn? 400? 512MB ram räcker, fast jag har 2.50GB
zkAro Skrivet 20 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 20 Augusti 2008 tro mig, det kommer lagga rejält, 64mb minne på grafikkortet tvingar datorn att låta proccesorn göra extra jobb, och din proccessor kommer inte palla det seriöst? då får jag vänta tills vår andra dator som är på lagning blir klar, och det kommer att ta några veckor :( Men kommer denna datorn som är på lagning just nu att klara WoW på högsta inställningarna? Grafikkort: 7900GTX 512MB Processor: AMD Athlon X2 3.6GHz RAM: 2Gb RAM Jag hoppas det går på högsta inställningarna! Vill inte låta taskig men kan du inte tänka ut det själv?Med 7900 + 3.6GHz + 2gb-ram är det ju inte svårt att veta :). Annars om du är osäker kan du köra igång en Can you RUN it? sökning för att se. Can you run it? vad är det?? Eller jag kanske vet vad det är men måste man ladde ner nåt skit för att kunna se om den klarar WoW eller e det bara att se det direkt på sidan?
Garone Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Skrivet 20 Augusti 2008 tro mig, det kommer lagga rejält, 64mb minne på grafikkortet tvingar datorn att låta proccesorn göra extra jobb, och din proccessor kommer inte palla det seriöst? då får jag vänta tills vår andra dator som är på lagning blir klar, och det kommer att ta några veckor :( Men kommer denna datorn som är på lagning just nu att klara WoW på högsta inställningarna? Grafikkort: 7900GTX 512MB Processor: AMD Athlon X2 3.6GHz RAM: 2Gb RAM Jag hoppas det går på högsta inställningarna! Vill inte låta taskig men kan du inte tänka ut det själv? Med 7900 + 3.6GHz + 2gb-ram är det ju inte svårt att veta :). Annars om du är osäker kan du köra igång en Can you RUN it? sökning för att se. Can you run it? vad är det?? Eller jag kanske vet vad det är men måste man ladde ner nåt skit för att kunna se om den klarar WoW eller e det bara att se det direkt på sidan? Man måste ladda ner.
zkAro Skrivet 20 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 20 Augusti 2008 tro mig, det kommer lagga rejält, 64mb minne på grafikkortet tvingar datorn att låta proccesorn göra extra jobb, och din proccessor kommer inte palla det seriöst? då får jag vänta tills vår andra dator som är på lagning blir klar, och det kommer att ta några veckor :( Men kommer denna datorn som är på lagning just nu att klara WoW på högsta inställningarna? Grafikkort: 7900GTX 512MB Processor: AMD Athlon X2 3.6GHz RAM: 2Gb RAM Jag hoppas det går på högsta inställningarna! Vill inte låta taskig men kan du inte tänka ut det själv? Med 7900 + 3.6GHz + 2gb-ram är det ju inte svårt att veta :). Annars om du är osäker kan du köra igång en Can you RUN it? sökning för att se. Can you run it? vad är det?? Eller jag kanske vet vad det är men måste man ladde ner nåt skit för att kunna se om den klarar WoW eller e det bara att se det direkt på sidan? Man måste ladda ner. Usch!! Hatar att ladda ner grejer från Internet (Förutom någon patch till något spel elr så)!
Garone Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Skrivet 20 Augusti 2008 tro mig, det kommer lagga rejält, 64mb minne på grafikkortet tvingar datorn att låta proccesorn göra extra jobb, och din proccessor kommer inte palla det seriöst? då får jag vänta tills vår andra dator som är på lagning blir klar, och det kommer att ta några veckor :( Men kommer denna datorn som är på lagning just nu att klara WoW på högsta inställningarna? Grafikkort: 7900GTX 512MB Processor: AMD Athlon X2 3.6GHz RAM: 2Gb RAM Jag hoppas det går på högsta inställningarna! Vill inte låta taskig men kan du inte tänka ut det själv? Med 7900 + 3.6GHz + 2gb-ram är det ju inte svårt att veta :). Annars om du är osäker kan du köra igång en Can you RUN it? sökning för att se. Can you run it? vad är det?? Eller jag kanske vet vad det är men måste man ladde ner nåt skit för att kunna se om den klarar WoW eller e det bara att se det direkt på sidan? Man måste ladda ner. Usch!! Hatar att ladda ner grejer från Internet (Förutom någon patch till något spel elr så)! Det tar 5 sekunder och det installerar sig själv. Låter jobbigt va?
zkAro Skrivet 20 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 20 Augusti 2008 (redigerat) tro mig, det kommer lagga rejält, 64mb minne på grafikkortet tvingar datorn att låta proccesorn göra extra jobb, och din proccessor kommer inte palla det seriöst? då får jag vänta tills vår andra dator som är på lagning blir klar, och det kommer att ta några veckor :( Men kommer denna datorn som är på lagning just nu att klara WoW på högsta inställningarna? Grafikkort: 7900GTX 512MB Processor: AMD Athlon X2 3.6GHz RAM: 2Gb RAM Jag hoppas det går på högsta inställningarna! Vill inte låta taskig men kan du inte tänka ut det själv? Med 7900 + 3.6GHz + 2gb-ram är det ju inte svårt att veta :). Annars om du är osäker kan du köra igång en Can you RUN it? sökning för att se. Can you run it? vad är det?? Eller jag kanske vet vad det är men måste man ladde ner nåt skit för att kunna se om den klarar WoW eller e det bara att se det direkt på sidan? Man måste ladda ner. Usch!! Hatar att ladda ner grejer från Internet (Förutom någon patch till något spel elr så)! Det tar 5 sekunder och det installerar sig själv. Låter jobbigt va? Jag har inte, notera ordet: INTE sagt att det var jobbigt! Bara sånt me virus å sånt. För virus kan det ju vara i nästan allt man laddar ner från Internet! Redigerat 20 Augusti 2008 av Necromancer
garkan Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Skrivet 20 Augusti 2008 (redigerat) Man laddar inte ner ett program.. Man kör bara igång ett plugin i firefox. Det körs genom Java och är 100% virusfritt.. Och det tar inte äns 5 sekunder.. det tar 0 sekunder då det inte har nånting med testet att göra. Allt du gör är att acceptera att det får köras.. Redigerat 20 Augusti 2008 av garkan
zkAro Skrivet 20 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 20 Augusti 2008 Man laddar inte ner ett program.. Man kör bara igång ett plugin i firefox. Det körs genom Java och är 100% virusfritt.. Och det tar inte äns 5 sekunder.. det tar 0 sekunder då det inte har nånting med testet att göra. Allt du gör är att acceptera att det får köras.. 1. När jag skulle "ladda ner" det så stod det "Status: Downloading" vilket betyder LADDA NER. 2. Och när jag höll på med nedladdningen så stod det: Denna sidan behöver följande ActiveX kontroll. Och det stod exakt på sidan hur man skaffade det. Och sen stod det ett annat problem också, att man kanske hade en brandvägg som blockade nerladdningen. Men det felet som var nu var ActiveX kontrollen. Men när jag kollade "Vilka risker innebär detta" på ActiveX kontrollen så stod det att man alltid ska blocka sidan att installera ActiveX kontrollen förutom om det var något viktigt för din PC.
Hivee Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Skrivet 20 Augusti 2008 Du kan inte spela wow på din current data så vad spelar det för roll oO
Rekommendera inlägg