japsan06 Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 när jag nu håller på att installera wow så kommer det upp där man får välja vad man ska ha för betalningsmetot :o :S jag hadde ju tänkt att betala med gamecard... så vf ska jag välja kreditkort? vad ska med det till när jag kan köpa gamecard hjälp mig SNÄLLA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 välj gamecard som betalningsmetod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
japsan06 Skrivet 19 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 fins inte :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 https://www.wow-europe.com/account/gamecard.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
japsan06 Skrivet 19 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 ja där betalar jag med gamecard ja och jag har ej nått acc en men varför ska jag välja kreditkort :S kan jag inte bara köpa ett gamecard och skriva in koden på baksidan på wow - eurpe.com???? det går inte att välja gamecard heller :( bara krditkort help my plzzzzz OCH DET STÅR INGET OM GAMEGARD I MANUALEN OCHSO!!! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 i r vry zrz dud l2write. zrzly. Faktiskt... Vad snackar du om? Har du ens köpt ett account? Har du inget får du skapa ett innan du kan fylla på speltid på accountet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
japsan06 Skrivet 19 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 ok lämna forumet komm på vad det var för fel :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 ok lämna forumet komm på vad det var för fel :D VAD var det för fel, för jag ska också köpa WoW! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 ok lämna forumet komm på vad det var för fel :D VAD var det för fel, för jag ska också köpa WoW! Oroa dig inte :) Det ska alltid gå att välja bland alla betalningsalternativ. Japsan's problem var nog bara tillfälligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 (redigerat) ok lämna forumet komm på vad det var för fel :D VAD var det för fel, för jag ska också köpa WoW! Oroa dig inte :) Det ska alltid gå att välja bland alla betalningsalternativ. Japsan's problem var nog bara tillfälligt. ok TACK!! Men nu när jag bara skulle kolla hur man gjorde ett account å så på wow-europe sidan så ser jag att när man tar create account så är det bara ett "trial account" så man måste uppgradera till ett "redigt" account så jag kan bara säga vad komplicerat!!!!!!!!!!!! Redigerat 19 Augusti 2008 av Necromancer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Man måste väl inte göra ett trial-account och sen uppgradera? Jag gjorde inte så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Man måste väl inte göra ett trial-account och sen uppgradera? Jag gjorde inte så.Jag gjorde så och då fick jag 1 månad gratis :)Gör ett trial, köp spelet, få en månad, kör tbc trial, köp bc, 1 månad, sen gamecard. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg