Hoppa till innehåll

Brukar Ni/någon Vara Sjuk I Er Klass?


Zutto

Rekommendera inlägg

(Zorro @ 29/03-2004 19:21:23)

en i min klass var borta typp sammanlagd 4 veckor av denna termin! och inte en hela har gått! och sen finns det en som brukar "spy" varje gång vi har prov så han åker hem typ 1/2 timme innan proven börjar

men får honitte göra provet nån annan dag då ele?

då skolkar hon väl också... :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)
(Putte @ 29/03-2004 20:47:18)
(Zorro @ 29/03-2004 19:21:23)

en i min klass var borta typp sammanlagd 4 veckor av denna termin! och inte en hela har gått! och sen finns det en som brukar "spy" varje gång vi har prov så han åker hem typ 1/2 timme innan proven börjar

men får honitte göra provet nån annan dag då ele?

då skolkar hon väl också... :rolleyes:

Det var väl en Han som det stog Redigerat av sotansson
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är en i min klass som var hemma i minst en månad för att ha nageltrång han fick åka till sjukhuset plocka bort nakeln och gröpa ur under nagel (det var på stortån) så kunde han inte komma till skolan under den tiden såret läkte. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vi har en som är sjuk jätte länge typ på i flera dagar varje vecka han måste till doktorn också en gång i månaden antingen för hans hand är lite konstig ellerför han har diabetes

jag har inte vart sjuk från skolan nån gång går i fyran just nu .andra terminen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

en kille i min klass har epilepsi (tror dt stavas så) och var borta från skolan i 1 månad. B)

Det är en sjukdom så jag förstår varför han stannar hemma. Han kan ju få ett utbrott närsomhelst!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...