Hoppa till innehåll

Dator Som Klarar Wow


zkAro

Rekommendera inlägg

Jag menar bara att det inte finns någon AMD processor på 3.6GHz om den inte är klockad. Du kanske menar 2.6GHz?

 

F-secure suger skit, övertala din pappa att vi på forumet är uberl33tpros på datorer och sa att det var ett virus som pajjade datorn och så om du hade haft Kaspersky/Nod32 så hade datorn varit hel!

Haha den va kul (även om det var seriöst)! Men hur tar man bort F-Secure? Kanske man kan ta bort det och sedan ladda ner det helt gratis virusskyddet AVG! Men kommer jag inte kunna spela WoW med F-Secure da? Svara helst (på fråga 2 eller båda :))

 

Och...den är en två-kärnig processor med 1.8Ghz i ena och 1.8Ghz i andra = 3.6GHz

Redigerat av Necromancer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 55
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag är inte riktigt säker, men det låter bra att ladda ner AVG. Det borde gå att ta bort i kontrollpanelen -> Lägg till och ta bort program.

 

Ja, men man skriver inte så :P då hade alla med en q6600 gått runt och sagt att de har en processor på 9,6GHz.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har AVG på laptopen som jag sitter vid nu, och det funkar rättså hyggligt! Men du har forfarande inte svarat på om jag kan spela WoW med F-Secure ;) skulle gärna vilja ha svar på det.

 

Och...Vissa kanske bara tror att jag har en processor på 1.8GHz om jag skriver " AMD Athlon X2 nångting dual core 1.8GHz"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja men det har du, du har en dualcore processor på 1.8GHz, det står likadant i alla butiker.

 

Och jag vet inte om det funkar att spela med f-secure, folk har sagt att i de nya patcherna att f-secure tror att det är ett virus eller liknande och tagit bort wow.exe

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja men det har du, du har en dualcore processor på 1.8GHz, det står likadant i alla butiker.

 

Och jag vet inte om det funkar att spela med f-secure, folk har sagt att i de nya patcherna att f-secure tror att det är ett virus eller liknande och tagit bort wow.exe

Oj fy f...eller....vad....ska...jag...göra!?!??¤%=?& Jag vet inte hur jag ska göra!! Jag som verkligen ville spela WoW men nu e min dröm slut, eller? Om man raderar F-Secure Kontrollpanelen>Lägg till/ta bort program så kanske det finns kvar ännu! Eller jag vet faktiskt inte om vi ha F-Secure (vilket vi troligitgtvis har <_< ). Men vi har typ Telia säker surf, e det de som e virusskyddet? Men jag har fö mej att vi hade F-Secure. Men Telia Säker Surf kanske e likadant som F-Secure?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja men det har du, du har en dualcore processor på 1.8GHz, det står likadant i alla butiker.

 

Och jag vet inte om det funkar att spela med f-secure, folk har sagt att i de nya patcherna att f-secure tror att det är ett virus eller liknande och tagit bort wow.exe

Oj fy f...eller....vad....ska...jag...göra!?!??¤%=?& Jag vet inte hur jag ska göra!! Jag som verkligen ville spela WoW men nu e min dröm slut, eller? Om man raderar F-Secure Kontrollpanelen>Lägg till/ta bort program så kanske det finns kvar ännu! Eller jag vet faktiskt inte om vi ha F-Secure (vilket vi troligitgtvis har <_< ). Men vi har typ Telia säker surf, e det de som e virusskyddet? Men jag har fö mej att vi hade F-Secure. Men Telia Säker Surf kanske e likadant som F-Secure?

 

f-secure inkluderas i telia säker surf tror jag, men ta bort f-secure då?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja men det har du, du har en dualcore processor på 1.8GHz, det står likadant i alla butiker.

 

Och jag vet inte om det funkar att spela med f-secure, folk har sagt att i de nya patcherna att f-secure tror att det är ett virus eller liknande och tagit bort wow.exe

Oj fy f...eller....vad....ska...jag...göra!?!??¤%=?& Jag vet inte hur jag ska göra!! Jag som verkligen ville spela WoW men nu e min dröm slut, eller? Om man raderar F-Secure Kontrollpanelen>Lägg till/ta bort program så kanske det finns kvar ännu! Eller jag vet faktiskt inte om vi ha F-Secure (vilket vi troligitgtvis har <_< ). Men vi har typ Telia säker surf, e det de som e virusskyddet? Men jag har fö mej att vi hade F-Secure. Men Telia Säker Surf kanske e likadant som F-Secure?

 

f-secure inkluderas i telia säker surf tror jag, men ta bort f-secure då?

 

jaa men då kanske Telia säker surf oxå går bort? Jag gjorde en tråd om F-Secure blockar eller som du sa tar bort filer och så...Men bara en har svarat än så länge <_<

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, men telia säker surf är skit?

det verkar som det borde gå med F-Secure och Telia Säker Surf :) men jag vet att det är skit, men jag ska inte bry mig om att avinstallera det. För om det går bra till WoW då är jag nöjd.

 

F-Secure och Telia Säker Surf är skit, men mycket mycket bättre än ingenting. F-Secure fick ett problem med WoW i senaste uppdateringen där den misstog WoW.exe för en trojan, men det fixades dagen efter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, men telia säker surf är skit?

det verkar som det borde gå med F-Secure och Telia Säker Surf :) men jag vet att det är skit, men jag ska inte bry mig om att avinstallera det. För om det går bra till WoW då är jag nöjd.

 

F-Secure och Telia Säker Surf är skit, men mycket mycket bättre än ingenting. F-Secure fick ett problem med WoW i senaste uppdateringen där den misstog WoW.exe för en trojan, men det fixades dagen efter.

 

Men om jag installerar WoW, kommer jag att få senaste uppdateringen så jag kan köra WoW då?

 

 

Okej, då säger jag att det inte funkar.
Seriöst eller för att jag ska byta virusskydd?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...