Median Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Maya kalendern är 5 år fel från vad jag har hört.. Så doom day skulle ha hänt den 2007. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Vem har sagt att internet ska gå under? det är bara löjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Löjligt. Massa sådant här har hittats på och skapats för att göra något av de rykten som säger att någonting kommer hända år 2012 pga att Mayakalendern tar slut då. Precis som vid årsskiftet 1999 så var folk rädda att världen skulle gå under, all elektricitet skulle sluta fungera osv, och som då, så kan jag säga att ingenting sånt kommer hända år 2012. Folk som de i videon vill bara ha uppmärksamhet, de önskar att deras liv var en matrixfilm osv. "We must join forces and actively do something about it!" "We have to unite ourselves, we have to become an army!" Löjligt -.- Min vän. Vad är Mayakalendern? XD Typ nån helig grej som alla ska tro på o bla bla bla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Mayakalendern e skit. Inget heligt med den, borde nog också göra någon egen kalender säga att den tar slut i 2011 om folk inte får ihop 20miljarder att ge mig. Det är helt löljigt, mayakalendern, bullshit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 06.06.06 hände det inte särskilt mycket heller. Joo jag fyllde år... Det var domedagen... :P Djävulen är i mig hihihihihhohoho :evil: *hrrmm* Kommer inte in på sidan, men står det att datorer slutar att funka 2012? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 06.06.06 hände det inte särskilt mycket heller. Joo jag fyllde år... Det var domedagen... :P Djävulen är i mig hihihihihhohoho :evil: *hrrmm* Kommer inte in på sidan, men står det att datorer slutar att funka 2012? Nej, alla datorer slutade funka år 2000 och har aldrig fungerat sedan dess =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 06.06.06 hände det inte särskilt mycket heller. Joo jag fyllde år... Det var domedagen... :P Djävulen är i mig hihihihihhohoho :evil: *hrrmm* Kommer inte in på sidan, men står det att datorer slutar att funka 2012? Nej, alla datorer slutade funka år 2000 och har aldrig fungerat sedan dess =( Japp, milleniumbuggen. Datorer finns inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.