TuggaBananWTF Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Jätte snygg Talisker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Den va :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Barejalla Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 tycker att du borde banta o sluta röka :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 LKH - inte han vad vitt jag vet.. "Micke posar utanför max's i kristianstad " står det om bilden, och det är inte han antar jag. http://www.garaget.org/?car=105702&image=1008993 är ju självklart fränast :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 tycker att du borde banta o sluta röka :huh:klockrent!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Älskar verkligen när hastigshet mätarn osv är med vit bakgrund, det ser så sexiiiiiigt ut =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 (redigerat) Bättre än min första bil iaf :P Hade en gamal volvo 240...ingen handbroms ena backljustet va sönder osv. Eller ja...första och enda, sålde den till en kompis som använder den som reservdelsbil. Fördelen med att ha en volvo är att den klarar att hamna i diket...och är man på något sätt lik mig när det gäller att leka med bilar på grusvägar så lär man hamna där ett par gånger xD Men iaf snygg bil, skulle persoligen sattsat på en billig skrot bil som man kör slut först så man får leka lite utan att vara rädd om bilen, men smaken är ju som baken...delad. Soad_token Redigerat 14 September 2008 av Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFox007 Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Min brorsas tredje bil var en Toyota Supra han har fortfarande kvar bilen :P fett nice men fett dyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.