Gäst Superkudden Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Vad tycker ni är bäst gamecube eller xbox. Själv tycker jag att gamecube är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 XBOX LÄTT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wisse Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Såklart Gamecube! De flästa Zeldaspelen finns ju till gamecube :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Gamecube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Tycker GameCube har fler roliga spel. Mario, Super Smash, Mario Kart, Metroid, Zelda.. Men Xbox har ju i alla fall Halo. Och det är ju ett 10/10 spel. Men GameCube är fortfarande bäst^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Tveksamt, men jag säger xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Gamecube!!! Microsoft ska hålla sig till datorer och låta Nintendo sköta TV-spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Eller hur :lol: Off topic:Jag vet att jag spamma <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Gamecube är en självklarhet! Den har alltid varit bra och kommer att förbli det. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Xbox har 1 super spel, Halo: Combat Evolved, och 1 ett typ 9/10 spel, Halo2. Gamecube har fler spel fler spel men xbox har xbox live. Tie Game säger jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Har alltid ägt och gillat Nintendos konsoller och spel. Ingen tvekan om att jag tycker GCN är bättre än Xbox. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Men aktuellt med en sån här tråd nu. <_< När det gäller rent teknikmässigt, Xbox. När det gäller spelen är det oavgjort, eftersom Xbox ändå har tre av mina topp tio-spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg