DiRtY Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 tja, jag och några polare är väldigt intreserade i softar och har ganska bra saker men undrar nu vet nån vart man kan sätta ihop ett lag och spela mot andra på olika banor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Hemma? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 21 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Hemma? :Pmen asså riktiga matcher och typ vinna priser och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 (redigerat) Hemma? :Pmen asså riktiga matcher och typ vinna priser och sånt Är inte just Soft Airgun klassat som vapen vid användning mot andra levande varelser? Såvitt jag vet är det mot lagen. Du och dina kompisar borde köra Paintball istället, där har de ju turneringar osv. Redigerat 21 Augusti 2008 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 (redigerat) Mitt fel. Firecracker har rätt :huh: Redigerat 21 Augusti 2008 av Gnotchi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Hemma? :P men asså riktiga matcher och typ vinna priser och sånt Är inte just Soft Airgun klassat som vapen vid användning mot andra levande varelser? Såvitt jag vet är det mot lagen. Du och dina kompisar borde köra Paintball istället, där har de ju turneringar osv. Nej. Det är fullt tillåtet att ha airsoft spel. Dock är det 18års åldersgräns för innehavande av en airsoft bössa vilket gör att det är välldigt få arrangerade spel för underåriga. Det finns dock vissa ställen som har inomhushallar där underåriga tillåts spela om målsman övervakar hela tiden. Men som MovieMe säger så är paintball bättre om du vill spela som i en sport och vara med i mästerskap o.s.v. Airsoft spel är oftare arrangerade för att simulera riktigt krig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 21 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Hemma? :P men asså riktiga matcher och typ vinna priser och sånt Är inte just Soft Airgun klassat som vapen vid användning mot andra levande varelser? Såvitt jag vet är det mot lagen. Du och dina kompisar borde köra Paintball istället, där har de ju turneringar osv. Nej. Det är fullt tillåtet att ha airsoft spel. Dock är det 18års åldersgräns för innehavande av en airsoft bössa vilket gör att det är välldigt få arrangerade spel för underåriga. Det finns dock vissa ställen som har inomhushallar där underåriga tillåts spela om målsman övervakar hela tiden. Men som MovieMe säger så är paintball bättre om du vill spela som i en sport och vara med i mästerskap o.s.v. Airsoft spel är oftare arrangerade för att simulera riktigt krig. ok har testat painball 1 gång fast med reball kulor:D finns faktist en painball bana här i närheten så får prova nån gång.men vart kan man då sätta upp ett team och köra turneringar osv? såg även att det fanns en painballskola i gbg men orkar inte åka 20 mil varje vecka så undrar om nån vet om det finns nått liknande i närheten av vänersborg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Man måste vara 18 för att köpa och använda soft air guns så jag tvekar på att dem tar in folk under 18 på tävlingar... On topic så kör bara mot varran i skogen sätt på er kamoflage kläder och skydds glasögon sen äre bara att köra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 22 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 ok får la göra det tills jag e 18 da :( Men paintball matcher får man köra innan man e 18 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Sök på google min kompis som gillar soft airguns sökte och hittade fleeera sidor och filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Man måste vara 18 för att köpa och använda soft air guns så jag tvekar på att dem tar in folk under 18 på tävlingar... On topic så kör bara mot varran i skogen sätt på er kamoflage kläder och skydds glasögon sen äre bara att köra ;) Jaja, tvivla på du. Men på t.ex combatzones arena är det tillåtet för folk under 18 att delta. Dock så är det tveksamt om det dom bedriver är lagligt då egentligen målsmannen nästan måste stå just utmed deltagaren som är underårig för att det ska vara lagligt. Så skriv inte sånt du inte vet är säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Man kan ju annordna själv i en skog^^ finns en nära mig där dom satt upp bunkrar och murar där det är paintball krig ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.