Hoppa till innehåll

Vart Kan Man Köra Soft Air Gun Krig?

DiRtY

Rekommendera inlägg

ok men kanske kan fixa några fler polare så ska vi försöka sätta ihop ett eget painball lag.

Frågade på paintball farmen och där behövde mabn inte ha med målsman men man var tvungen att ge dem namn och telefon nummer så de kunde höra så det e ok.

Redigerat av underwar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Man måste vara 18 för att köpa och använda soft air guns så jag tvekar på att dem tar in folk under 18 på tävlingar...

On topic så kör bara mot varran i skogen sätt på er kamoflage kläder och skydds glasögon sen äre bara att köra ;)

Jaja, tvivla på du. Men på t.ex combatzones arena är det tillåtet för folk under 18 att delta. Dock så är det tveksamt om det dom bedriver är lagligt då egentligen målsmannen nästan måste stå just utmed deltagaren som är underårig för att det ska vara lagligt.

Så skriv inte sånt du inte vet är säkert.

Och det är i lag mot varran? Jag tror inte att dem har något imot att låna ut soft air guns och typ skuta på burkar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man måste vara 18 för att köpa och använda soft air guns så jag tvekar på att dem tar in folk under 18 på tävlingar...

On topic så kör bara mot varran i skogen sätt på er kamoflage kläder och skydds glasögon sen äre bara att köra ;)

Jaja, tvivla på du. Men på t.ex combatzones arena är det tillåtet för folk under 18 att delta. Dock så är det tveksamt om det dom bedriver är lagligt då egentligen målsmannen nästan måste stå just utmed deltagaren som är underårig för att det ska vara lagligt.

Så skriv inte sånt du inte vet är säkert.

Och det är i lag mot varran? Jag tror inte att dem har något imot att låna ut soft air guns och typ skuta på burkar

Ja, dom spelar i lag mot varandra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dra till en skog ffs!

Mycket roligare att köra I Natur än med skydd och sånt!

joj det vet jag, vi brukar köra vid en bro oxå är det vatten så man bara kan gå över på bron så börjar man på varsin sida så finns det ltie skydd och skit. Men vill starta ett eget lag och köra mot andra lag och vinna priser och sånt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

går ju f*n inte hitta nått ställe där man kan köra soft air gun krig i form av turneringar, f*n vad kasst när det finns med paintball >:(

Paintball är ju populärare och det är ju som sagt 18+ på soft air guns.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

går ju f*n inte hitta nått ställe där man kan köra soft air gun krig i form av turneringar, f*n vad kasst när det finns med paintball >:(

Paintball är ju populärare och det är ju som sagt 18+ på soft air guns.

Wrong. Det är 15 år på Combatzone i Höör, det är 16 år på US Airsoft. Annars så står det på många/vissa airsoft paket, att det står 14+. Men det ska vara i målsmans uppsikt.

På Combatzone, så finns det ju t.o.m en läktare, där målsman kan sitta och kolla på. Bullshit att förälderna måste vara med och spela.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...