Hoppa till innehåll

Skriva I Console På Cs:s


Gäst Justfiwi
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Justfiwi

Hejsan!

 

Jag undrar om lite olika saker som man kan skriva in i konsolen på CS:S. De jag har skrivit in redan är så att mitt sikte är jättelitet och att min ping alltid står på 5. Men vad mer kan man skriva? Och är det fusk att skriva in saker där?

Förresten, vad menas med att man ändrar till en lägre FPS så att man kan hoppa högre, fattar inte...

 

Tack

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ehm, inte ska man kunna hoppa högre om man ändrar fps.

Skriv findflags, sen väljer du vad du ska ta. Typ findflags cheat., så kommer alla fuskkoder till css att visas.

Och nej det är inte fusk att skriva i console.

Redigerat av Desajn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Ehm, inte ska man kunna hoppa högre om man ändrar fps.

Skriv findflags, sen väljer du vad du ska ta. Typ findflags cheat., så kommer alla fuskkoder till css att visas.

Och nej det är inte fusk att skriva i console.

Okej men på servrar så pratar dom om det. Men finns det något så att man kan hoppa lite högre, typ 1 pixel?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ville bara säga att det heter CSS inte CS:S.

Jo man brukar faktiskt säga Cs:s eftersom css är ett script format och jag minns rätt. Syslar inte med css bara sql, lua, html och javascript.

 

BTT: Nej det är inte fusk att skriva i konsolen men du kan inte skriva in saker i den om du spelar på en server som inte du äger.. sv_gravity kan du ändra för att hoppa högre sv_gravity 800 är normalt tror jag.

Redigerat av Rezex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan!

 

Jag undrar om lite olika saker som man kan skriva in i konsolen på CS:S. De jag har skrivit in redan är så att mitt sikte är jättelitet och att min ping alltid står på 5. Men vad mer kan man skriva? Och är det fusk att skriva in saker där?

Förresten, vad menas med att man ändrar till en lägre FPS så att man kan hoppa högre, fattar inte...

 

Tack

Vad är 5 ping grejen? O.o vad ska man skriva? O.O
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Hejsan!

 

Jag undrar om lite olika saker som man kan skriva in i konsolen på CS:S. De jag har skrivit in redan är så att mitt sikte är jättelitet och att min ping alltid står på 5. Men vad mer kan man skriva? Och är det fusk att skriva in saker där?

Förresten, vad menas med att man ändrar till en lägre FPS så att man kan hoppa högre, fattar inte...

 

Tack

Vad är 5 ping grejen? O.o vad ska man skriva? O.O

 

Hmm... jag har skrivit in den. Alltså då står det att man har 5 i ping, vet inte om det hjälper, men iaf.

Det ända jag kommer ihåg av det är att det börjar typ såhär cl_cmdrate

Men det här kan vara rätt, vet inte cl_cmdrate 1 kanske?

Redigerat av Justfiwi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...