zkAro Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Tjena! Har nästan aldrig kört zelda, bara någon gång. Men jag undrar vilka format zelda spelen finns till? Jag sitter mest vid ps2 och dator. Men datan e bäst för mig. Fast finns något zelda spel till något av pc elr ps2? Eller kanske det bara finns på Gamecube, Nintendo och allt va' de' nu ä'! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Finns bara till nintendo. Fast för att trösta dig så finns det minst ett Zelda spel till alla nintendos konsoler (förutom virtual-boy) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Man kan lägga in en emultor på datorn som gör så att man kan spela Zelda och sådana spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Konsoller med Zeldaspel: NES: The Legend of Zelda, Zelda II: Link's Awakening SNES: The Legend of Zelda: A Link to the Past N64: The Legend of Zelda: Ocarina of Time, The Legend of Zelda: Majora's Mask GNC: The Legend of Zelda: The Wind Waker (Finns med Master Quest), The Legend of Zelda: Four Swords Adventures, The Legend of Zelda: Twilight Princess, The Legend of Zelda: Collectors Edition (Innehåller 4 spel) Wii: The Legend of Zelda: Twilight Princess, Link's Crossbow Training GB/GBC/GBA: The Legend of Zelda: Link's Awakening, The Legend of Zelda: Oracle of Ages/Seasons, The Legend of Zelda: Minish Cap, The Legend of Zelda: A Link to the Past/Four Swords, NES Classics (2 stycken) NDS: The Legend of Zelda: Phantom Hourglass G&W: The Legend of Zelda Finns bara på Nintendo konsoller som tur, att sedan spela dem på datorn med emulatorer är inte lagligt vad jag vet, så inget sånt snack på fuska tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 (redigerat) Konsoller med Zeldaspel: NES: The Legend of Zelda, Zelda II: Link's Awakening SNES: The Legend of Zelda: A Link to the Past N64: The Legend of Zelda: Ocarina of Time, The Legend of Zelda: Majora's Mask GNC: The Legend of Zelda: The Wind Waker (Finns med Master Quest), The Legend of Zelda: Four Swords Adventures, The Legend of Zelda: Twilight Princess, The Legend of Zelda: Collectors Edition (Innehåller 4 spel) Wii: The Legend of Zelda: Twilight Princess, Link's Crossbow Training GB/GBC/GBA: The Legend of Zelda: Link's Awakening, The Legend of Zelda: Oracle of Ages/Seasons, The Legend of Zelda: Minish Cap, The Legend of Zelda: A Link to the Past/Four Swords, NES Classics (2 stycken) NDS: The Legend of Zelda: Phantom Hourglass G&W: The Legend of Zelda Finns bara på Nintendo konsoller som tur, att sedan spela dem på datorn med emulatorer är inte lagligt vad jag vet, så inget sånt snack på fuska tack. Du glömde de till CD-I. Nej fän, nu skäms jag. Förresten, Zelda till Game & Watch? Det hade jag ingen aning om att det fanns. Redigerat 28 Augusti 2008 av Fruktnystan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Tjena! Har nästan aldrig kört zelda, bara någon gång. Men jag undrar vilka format zelda spelen finns till? Jag sitter mest vid ps2 och dator. Men datan e bäst för mig. Fast finns något zelda spel till något av pc elr ps2? Eller kanske det bara finns på Gamecube, Nintendo och allt va' de' nu ä'! Zelda finns tyvärr inte till ps2 utan bara till nintendo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 dET FINNS BARA TILL NINTENDO. Nintendo 64.Nintendo ds.gamecube.wii.gameboy advance.m.m.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 dET FINNS BARA TILL NINTENDO. Nintendo 64.Nintendo ds.gamecube.wii.gameboy advance.m.m.. Och CD-I, som var ett (misslyckat) smarbete mellan Nintendo och Philips. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Ja, det finns 3 CD-I spel om Zelda, fast de vill jag inte räkna med, för det gör inte Nintendo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 (redigerat) Zelda spelen finns inte till PS2 bara på Nintendos konsoler. Zelda-spelen finns till dessa konsoler. NES. SNES N64 GCN GB/GBC/GBA NDS WII Xade, du säger at det är ej lagligt att spela spel på emulatorer? Jag har två emulatorer, Fusion och ZSNES. Jag skiter fullständigt i om det är olagligt. Redigerat 26 Februari 2009 av Pikachu456 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Ja, det finns 3 CD-I spel om Zelda, fast de vill jag inte räkna med, för det gör inte Nintendo. haha men i det ena "spelet" är man iaf Zelda själv :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg