Hoppa till innehåll

Till Vilka Konsoller Finns Zelda Till?


zkAro
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena! Har nästan aldrig kört zelda, bara någon gång. Men jag undrar vilka format zelda spelen finns till? Jag sitter mest vid ps2 och dator. Men datan e bäst för mig. Fast finns något zelda spel till något av pc elr ps2? Eller kanske det bara finns på Gamecube, Nintendo och allt va' de' nu ä'!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Konsoller med Zeldaspel:

 

NES: The Legend of Zelda, Zelda II: Link's Awakening

SNES: The Legend of Zelda: A Link to the Past

N64: The Legend of Zelda: Ocarina of Time, The Legend of Zelda: Majora's Mask

GNC: The Legend of Zelda: The Wind Waker (Finns med Master Quest), The Legend of Zelda: Four Swords Adventures, The Legend of Zelda: Twilight Princess, The Legend of Zelda: Collectors Edition (Innehåller 4 spel)

Wii: The Legend of Zelda: Twilight Princess, Link's Crossbow Training

GB/GBC/GBA: The Legend of Zelda: Link's Awakening, The Legend of Zelda: Oracle of Ages/Seasons, The Legend of Zelda: Minish Cap, The Legend of Zelda: A Link to the Past/Four Swords, NES Classics (2 stycken)

NDS: The Legend of Zelda: Phantom Hourglass

G&W: The Legend of Zelda

 

Finns bara på Nintendo konsoller som tur, att sedan spela dem på datorn med emulatorer är inte lagligt vad jag vet, så inget sånt snack på fuska tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Konsoller med Zeldaspel:

 

NES: The Legend of Zelda, Zelda II: Link's Awakening

SNES: The Legend of Zelda: A Link to the Past

N64: The Legend of Zelda: Ocarina of Time, The Legend of Zelda: Majora's Mask

GNC: The Legend of Zelda: The Wind Waker (Finns med Master Quest), The Legend of Zelda: Four Swords Adventures, The Legend of Zelda: Twilight Princess, The Legend of Zelda: Collectors Edition (Innehåller 4 spel)

Wii: The Legend of Zelda: Twilight Princess, Link's Crossbow Training

GB/GBC/GBA: The Legend of Zelda: Link's Awakening, The Legend of Zelda: Oracle of Ages/Seasons, The Legend of Zelda: Minish Cap, The Legend of Zelda: A Link to the Past/Four Swords, NES Classics (2 stycken)

NDS: The Legend of Zelda: Phantom Hourglass

G&W: The Legend of Zelda

 

Finns bara på Nintendo konsoller som tur, att sedan spela dem på datorn med emulatorer är inte lagligt vad jag vet, så inget sånt snack på fuska tack.

Du glömde de till CD-I.

Nej fän, nu skäms jag.

 

Förresten, Zelda till Game & Watch?

Det hade jag ingen aning om att det fanns.

Redigerat av Fruktnystan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Tjena! Har nästan aldrig kört zelda, bara någon gång. Men jag undrar vilka format zelda spelen finns till? Jag sitter mest vid ps2 och dator. Men datan e bäst för mig. Fast finns något zelda spel till något av pc elr ps2? Eller kanske det bara finns på Gamecube, Nintendo och allt va' de' nu ä'!

Zelda finns tyvärr inte till ps2 utan bara till nintendo.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 2 veckor senare...
  • 2 månader senare...

Zelda spelen finns inte till PS2 bara på Nintendos konsoler.

 

Zelda-spelen finns till dessa konsoler.

 

NES.

SNES

N64

GCN

GB/GBC/GBA

NDS

WII

 

Xade, du säger at det är ej lagligt att spela spel på emulatorer? Jag har två emulatorer, Fusion och ZSNES. Jag skiter fullständigt i om det är olagligt.

Redigerat av Pikachu456
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...