Satisfaction Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Tänkte testa TBC trialen i 10 dagar och ´nu har det dykigt upp problem...Först när jag skulle ladda ned det så hängde IE sig och jag fick stänga ned etc. Sen när jag skulle spela så förväntade den sig att jag skulle ladda ned trialen. Så då gjorde jag det. Och till min stora förvåning skulle jag ladda ned 2.4.2(Typ) patch som jag redan HAR laddat ned. Och efter det kommer blizzard updater men den kan inte slutföra och så trycker jag cancel på den. Och sen när jag ska köra får jag ladda ned patch igen..och igen...och igen. Fastän jag markerar 'Dont Download' på WoW launcher menyn. Alltså jag får nervsammanbrott av sånt här så jag skulle behöva lite hjälp...Känns lite dåligt på grund av de andra 'Hjälp' trådarna jag gjort.. Ville f*n bara testa TBC. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Du kan inte testa TBC, du kan bara testa WoW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Du kan inte testa TBC, du kan bara testa WoW.Jo det har stått på wow-europe skit länge att man kan ladda ner TBC trial Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Du kan inte testa TBC, du kan bara testa WoW.TBC trial funkar visst, och det räknas som speltid också =)Så när din 10 dagars wow vanilla är slut så går du över till TBC trial och det är 10 dagar till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 23 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Jah f*n jag vet att det går och ladda ned men det är den sketna patchen jag sätter mig på. ;) Den ska ju f*n aldrig ge upp. Sen när jag inte orkade ladda hem det så var jag tvungen och göra det för att ens kunna spela. Så jag tänkte:.. Nä f*n då slösar jag 150kr istället för att få damp...Ursäkta ordvalet men jag har kämpat hela dagen för att få det och funka...Nu installerar jag riktiga TBC iaf. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 du måste installera om patcherna om du installerar tbc trial, varför ville du inte göra det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 23 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 För att jag inte orkade...Lulz. Förresten varför måste man ladda ned alla patches igen? Fick typ ladda ned 3-4+Updater.(Spelar TBC just nu). Det var typ 2.4.1 > 2.4.2 > 2.4.3 eller nått sånt. Fattar inte riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Man får ingen speltid när man köper tbc så om din speltid gått ut måste du köpa gamecard+tbc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 lol, vad är det du inte fattar? 2.4.1 - en patch, den skall laddas ner 2.4.2 - ännu en patch som skall laddas ner 2.4.3 - en till patch som skall laddas ner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 24 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 (redigerat) Hivee, det är jävligt mycket jag inte fattar om WoW. Men jag fattar inte varför jag ska ladda hem gamla patcher? Btw någon som vet bästa Profession ihop med Enchanting på min Belf? Redigerat 24 Augusti 2008 av Hetfield05 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Men jag fattar inte varför jag ska ladda hem gamla patcher?Det är som att man inte kan fylla 15 om man är 13 utan att man måste fylla 14 imellan ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Men jag fattar inte varför jag ska ladda hem gamla patcher?Det är som att man inte kan fylla 15 om man är 13 utan att man måste fylla 14 imellan ;) :D lewl Enchanting passar med.. mining? Enchanting behövs typ inget då man får oftast grejjer ifrån att disenchanta annat.. Fast du kommer nog va tvungen att lägga ner 20-30g på att höja din enchanting skill för att kunna disenchanta gröna/blåa items.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg