Hoppa till innehåll

Tbc Trial?


Rekommendera inlägg

Tänkte testa TBC trialen i 10 dagar och ´nu har det dykigt upp problem...Först när jag skulle ladda ned det så hängde IE sig och jag fick stänga ned etc. Sen när jag skulle spela så förväntade den sig att jag skulle ladda ned trialen. Så då gjorde jag det. Och till min stora förvåning skulle jag ladda ned 2.4.2(Typ) patch som jag redan HAR laddat ned. Och efter det kommer blizzard updater men den kan inte slutföra och så trycker jag cancel på den. Och sen när jag ska köra får jag ladda ned patch igen..och igen...och igen. Fastän jag markerar 'Dont Download' på WoW launcher menyn.

Alltså jag får nervsammanbrott av sånt här så jag skulle behöva lite hjälp...Känns lite dåligt på grund av de andra 'Hjälp' trådarna jag gjort.. Ville f*n bara testa TBC. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jah f*n jag vet att det går och ladda ned men det är den sketna patchen jag sätter mig på. ;)

Den ska ju f*n aldrig ge upp. Sen när jag inte orkade ladda hem det så var jag tvungen och göra det för att ens kunna spela. Så jag tänkte:.. Nä f*n då slösar jag 150kr istället för att få damp...Ursäkta ordvalet men jag har kämpat hela dagen för att få det och funka...Nu installerar jag riktiga TBC iaf. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men jag fattar inte varför jag ska ladda hem gamla patcher?

Det är som att man inte kan fylla 15 om man är 13 utan att man måste fylla 14 imellan ;)

 

:D lewl

 

Enchanting passar med.. mining?

Enchanting behövs typ inget då man får oftast grejjer ifrån att disenchanta annat..

Fast du kommer nog va tvungen att lägga ner 20-30g på att höja din enchanting skill för att

kunna disenchanta gröna/blåa items..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...