Hoppa till innehåll

Blockar Wow


zkAro

Rekommendera inlägg

Jag tänkte göra en tråd av detta. För att jag ska spela WoW (som jag sagt länge) men jag tror jag har nåt F-Secure på vår dator som jag hört kan blocka eller raderar WoW! Det står att jag har Telia säker surf eller nåt oxå och det kanske bara är när man ska söka igenom datorn jag har F-Secure. För jag vet att jag har nåt som heter Telia Säker Surf och F-Secure. Så det kanske bara är scannern som är F-Secure. Men jag är rädd för att inte kunna köra WoW!! Snälla svara på detta!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är klart du kan, du måste bara ställa in så att det tilllåts, om du råkar trycka fel och blockerar det så kan man ändra det

Och jag vet hur man tillåter det men tänk om F-Secure tror att det är virus i vissa patcher så det raderar WoW.exe som wacko sa till mig innan!

 

 

Och har jag rätt: Telia Säker Surf = F-Secure? Tror inte det men ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Telias Telia Säker drivs av F-Secure, bara att programmet blir typ lite billigare när man har Telia Bredband.

Tryck på Tillåt/Allow nästa gång dem frågar när du startar WoW.

sen kommer allt bli bra??

 

Ja

 

Så att man kan köra med F-Secure och Telia Säker Surf på WoW då?? I så fall var detta en av dom sista frågorna jag ska fråga om WoW :D Nu undrar jag bara om F-Secure kan ta bort WoW från datorn? För wacko sa att F-Secure tror att det är virus i vissa patchar man laddar ner så då tar F-Secure bort WoW.exe. Men jag har kört Lotro på datorn innan (Lord of the Rings Online) och det har inte händt något särskilt (förutom att det kommer upp en ruta som man kan ta neka eller neka inte).
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

F-secure kommer inte säga att WoW är virus, däremot om du på något sätt får in en keylogger så brukar anti virus programmen hitta dem

Och det betyder att... (fattade inte redigt). Men om det har gått bra med Lotro som måste det väl gå bra med WoW också eller?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tänkte göra en tråd av detta. För att jag ska spela WoW (som jag sagt länge) men jag tror jag har nåt F-Secure på vår dator som jag hört kan blocka eller raderar WoW! Det står att jag har Telia säker surf eller nåt oxå och det kanske bara är när man ska söka igenom datorn jag har F-Secure. För jag vet att jag har nåt som heter Telia Säker Surf och F-Secure. Så det kanske bara är scannern som är F-Secure. Men jag är rädd för att inte kunna köra WoW!! Snälla svara på detta!!

Det var ett litet problem med F-secure som de fixade dagen efter. Sluta oroa dig om minsta lilla ffs

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tänkte göra en tråd av detta. För att jag ska spela WoW (som jag sagt länge) men jag tror jag har nåt F-Secure på vår dator som jag hört kan blocka eller raderar WoW! Det står att jag har Telia säker surf eller nåt oxå och det kanske bara är när man ska söka igenom datorn jag har F-Secure. För jag vet att jag har nåt som heter Telia Säker Surf och F-Secure. Så det kanske bara är scannern som är F-Secure. Men jag är rädd för att inte kunna köra WoW!! Snälla svara på detta!!

Det var ett litet problem med F-secure som de fixade dagen efter. Sluta oroa dig om minsta lilla ffs

 

Så att om jag installerar WoW så kommer det att funka bra? Om jag får svar på detta DÅ kan jag sluta oroa mig!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tänkte göra en tråd av detta. För att jag ska spela WoW (som jag sagt länge) men jag tror jag har nåt F-Secure på vår dator som jag hört kan blocka eller raderar WoW! Det står att jag har Telia säker surf eller nåt oxå och det kanske bara är när man ska söka igenom datorn jag har F-Secure. För jag vet att jag har nåt som heter Telia Säker Surf och F-Secure. Så det kanske bara är scannern som är F-Secure. Men jag är rädd för att inte kunna köra WoW!! Snälla svara på detta!!

 

Det var ett litet problem med F-secure som de fixade dagen efter. Sluta oroa dig om minsta lilla ffs

 

Så att om jag installerar WoW så kommer det att funka bra? Om jag får svar på detta DÅ kan jag sluta oroa mig!

 

Nej, om du installerar WoW kommer datorn krasha och världen gå under. *sarkasm*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...