Hoppa till innehåll

Vilket Onlinespel Är Bäst?


zkAro

Vilket onlinespel är bäst?  

24 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

WoW är det 'bästa' MMO't eftersom det har mest spelare och betalare. Men det betyder ju inte att just du också tycker det.

 

Själv tycker jag dock att WoW är bäst med AoC tätt intill.

Vadå AoC??? Det var en skit stor epicfailure, dom hade ju itne förberrät något för hög lvlade!!!

Ont: WoW e bäst av dem på din lista, men tycker nog att Warhammer online e bäst(när de släpps:P).

 

AoC har endgame raids ( simpel, men WoW raids var också väldigt simpla i begynnelsen. ) Så testa spelet innan du säger något plx.

 

WoW är det 'bästa' MMO't just nu eftersom det har mest spelare. ( Ordet 'bäst' är riktigt felanvänt nuförtiden, härmar nacho lite nu men det är tyvärr sanningen. )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

WoW är det 'bästa' MMO't eftersom det har mest spelare och betalare. Men det betyder ju inte att just du också tycker det.

 

Själv tycker jag dock att WoW är bäst med AoC tätt intill.

Vadå AoC??? Det var en skit stor epicfailure, dom hade ju itne förberrät något för hög lvlade!!!

Ont: WoW e bäst av dem på din lista, men tycker nog att Warhammer online e bäst(när de släpps:P).

 

AoC har endgame raids ( simpel, men WoW raids var också väldigt simpla i begynnelsen. ) Så testa spelet innan du säger något plx.

 

WoW är det 'bästa' MMO't just nu eftersom det har mest spelare. ( Ordet 'bäst' är riktigt felanvänt nuförtiden, härmar nacho lite nu men det är tyvärr sanningen. )

 

Jag menar att AoC hade varit bra om det inte hade släppts så tidigt, så att dom hade kunnat fixa highlvl gear o sånt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...