Luxaxix Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 (redigerat) Vad är det dyraste f2p kan ha på sig? Jag tror att det är: Head: Blue Partyhat Necklace: Strength ammy (t) Cape: Cape Weapon: Rune battleaxe Top: Saradomin Platebody Shield: Saradomin Kiteshield Legs: Saradomin Platelegs Gloves: Worn-out Rune Gauntlets Boots: Leather Boots Ring: Diamon Ring Någon som kan intyga/ändra? Redigerat 24 Augusti 2008 av Luxaxix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SawN Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Det Finns inget som är dyrare i F2P du borde skapa en för P2P! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Vad är det dyraste f2p kan ha på sig? Jag tror att det är: Head: Blue Partyhat Necklace: Strength ammy (t) Cape: Cape Weapon: Rune battleaxe Top: Saradomin Platebody Shield: Saradomin Kiteshield Legs: Saradomin Platelegs Gloves: Worn-out Rune Gauntlets Boots: Leather Boots Ring: Diamon Ring Någon som kan intyga/ändra? Om man kan wielda Christmas crackers, så e den dyrare än allt du har på dig tillsammans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 24 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Vad är det dyraste f2p kan ha på sig? Jag tror att det är: Head: Blue Partyhat Necklace: Strength ammy (t) Cape: Cape Weapon: Rune battleaxe Top: Saradomin Platebody Shield: Saradomin Kiteshield Legs: Saradomin Platelegs Gloves: Worn-out Rune Gauntlets Boots: Leather Boots Ring: Diamon Ring Någon som kan intyga/ändra? Om man kan wielda Christmas crackers, så e den dyrare än allt du har på dig tillsammans. Tror inte man kan det... Men försvinner den om man trycker på den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Vad är det dyraste f2p kan ha på sig? Jag tror att det är: Head: Blue Partyhat Necklace: Strength ammy (t) Cape: Cape Weapon: Rune battleaxe Top: Saradomin Platebody Shield: Saradomin Kiteshield Legs: Saradomin Platelegs Gloves: Worn-out Rune Gauntlets Boots: Leather Boots Ring: Diamon Ring Någon som kan intyga/ändra? Om man kan wielda Christmas crackers, så e den dyrare än allt du har på dig tillsammans. Tror inte man kan det... Men försvinner den om man trycker på den? Vet inte då jag inte har 725M. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 25 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Vad är det dyraste f2p kan ha på sig? Jag tror att det är: Head: Blue Partyhat Necklace: Strength ammy (t) Cape: Cape Weapon: Rune battleaxe Top: Saradomin Platebody Shield: Saradomin Kiteshield Legs: Saradomin Platelegs Gloves: Worn-out Rune Gauntlets Boots: Leather Boots Ring: Diamon Ring Någon som kan intyga/ändra? Om man kan wielda Christmas crackers, så e den dyrare än allt du har på dig tillsammans. Tror inte man kan det... Men försvinner den om man trycker på den? Vet inte då jag inte har 725M. Inte? Fy vad dåligt... :P Om man tar sara full helm istället för party hat så blir det en kostnad på ca 4,2M... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 om man trycker på den så får man väl alla party hats? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Haha nej. Man usear den på en annan player så får den och mig själv (Kanske) en partyhat var. Det kan misslyckas, och ibland är det bara en av dom personerna som får en partyhat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Man usar den med en annan player och så får man antingen en phat eller en santa eller ingenting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 poängen med tråden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Just det dirtman man kanske kan få ett easter egg också. Nej för f*n! Man får phats, ingen j*vla santa hat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 mithril: poängen med tråden är att han vill veta vad det dyraste gearet för F2P är. ( jag vet däremot inte, när jag såg trådnamnet tänkte jag dock på full rune (g) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg