Hoppa till innehåll

Otroligt Laggigt


Rekommendera inlägg

Har nu TBC men när jag spelar antingen Draenei eller Belf så laggar det och D/C'ar otroligt mycket. Blir några D/C's på min Dwarf också men man kan knappt gå med min Blood Elf utan ett D/c eller att hela skiten hänger sig. Drar ned på Video grejerna o så men det är lika ändå. Är det känsligare med TBC?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Komponenter har ingenting med internetanslutning och göra.

Delar du din anslutning med andra datorer?

Har du 8 mbit/s och har fyra datorer hemma som delar på det så blir det 2 mbit/s var, och laddar någon ner något medans du spelar så skapar det anslutningsproblem till wow.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har trådlöst nätverk men det är nästan bara jag som spelar...Kalla mig retarded men jag vet inte ett skit om grafik etc. Så jag ställer en simpel fråga. Minskar lagget om jag kör med sladd direkt från modemet? Brukar ha en IE uppe när jag kör och möjligen en WMP men inget mer...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du svarade inte på om du spelade på en private server men om du inte vet vad grafik är antar jag att du inte gör det.

 

Jag har alltid kört med trådat, provade trådlöst på cs en gång och då laggade det så det kan bero på att du har ett billigt/dåligt trådlöst modem

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...