WASD Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Jag skulle visa min skills och ha en egen turnering som går ut på att alla möter mig i 1v1 också får vinnaren 20fm av mig, alltså får jag ingenting om jag vinner. Adda WASDsweden på steam så kan vi köra redan idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Kanske det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Jag vet inte om jag är sådär jätte bra men om jag vinner mycket så kan jag höja priset^^ kom ihåg att det är gratis för er Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Skriv gärna saker såsom: Antal vinster. CT/T. Ev. Tillåtna vapen/granater m.m. Startpengar (Om man startar server själv) m.m. Btw: Var det du som addade mig på msn häromdan (igår)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 addade dig wasd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Jag addar dig nu wasd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 (redigerat) Skriv gärna saker såsom: Antal vinster. CT/T. Ev. Tillåtna vapen/granater m.m. Startpengar (Om man startar server själv) m.m. Btw: Var det du som addade mig på msn häromdan (igår)? Det kan ha vart jag du kan se min msn i profilen edit: lås tråden, jag lägger ner detta, om du fortfarande vill köra kan ni adda mitt steam Redigerat 27 Augusti 2008 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg