Layton Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Hej! Här kan du berätta om alla knäppaste och roligaste och de mest fantastiska berättelser om dina simmar. Du får skryta så mycket du vill. Det är absolut förbjudet att säga "Lägg av å skryta ditt dummer, tror du att vi bryr oss om din dumma familj på Sims". Jag bryr mig! Jag är jätte nyfiken på att få höra om era simmar. Här kommer några berättelser om mina simmar: Tjuven som var dum. Jag gjorde en familj som hette Cellavac (askonstigt, jag vet) och dem hade en jätte fin trädgård. De fick en önskebrunn av trädgårdsklubben och man kunde önska saker i den varje dag! Efter en tid slutade dem med sina växter efter som de inte hade tid att sköta om dem. En natt kom en tjuv. Jag hade tjuvalarm inne i hallen så jag tänkte: "Strunt samma, polisen kommer ju!" Men... hallå han går ju inte upp för trappan, han.... Gick till önskebrunnen... OCH TOG DEN!!! Jag blev jätte arg och jag lät dem ringa till polisen och de fick fast honom men han lämnade ändå inte tillbaka önskebrunnen! Jag spelar inte på den familjen så mycket längre men ändå. Bröloppet i kyrkan. På ett barnhem så fanns det två barn som hade blivit vuxna. Dem ville gifta sig så de gick med hela barnhemmet till kyrkan jag lät killen stå vid bröllopsvalvet och alla andra sitta på bänkar. Sen kom tjejen och precis när hon kom så började han att gapa! Det så jätte roligt ut och jag filmade och han såg så rolig ut! Sedan när filmen var slut så började Barnhemsföreståndaren också gapa sådär konstigt! Mina simmar grimascherar jättekonstigt ibland. Men nu vill jag läsa om er! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 29 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Är det ingen som har någonting att berätta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 26 September 2008 Rapport Dela Skrivet 26 September 2008 jo, men palla liksom Och varför blir du inte medlem på thesims.se och blir medlem där istället? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 27 September 2008 Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 ja vilken bra ide, gå med på thesims officiella hemsida och klaga där om hur dåligt kvinnor har det tack vare herr gåman. ontopic: mitt spel buggade sig en gång, varje gång en servo lr en storfot snackade med ett djur kom de fram en massa felmedelanden-,- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 29 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Urruttna gamla bajsgubbe!!!! Ni är fjantar som skriver saker som bara förstör tråden. Dumma äckelpottor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: Usch vad jag hatar er! Jag säger så till dig Dyas!! Men Jontefire borde också skärpa sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Urruttna gamla bajsgubbe!!!! Ni är fjantar som skriver saker som bara förstör tråden. Dumma äckelpottor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: Usch vad jag hatar er! Jag säger så till dig Dyas!! Men Jontefire borde också skärpa sig. I lol'd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Ah, well eftersom man skulle berätta om sina simmar så kan jag ju berätta om en j*vla liten kärring jag o min kompis gjorde. Hon hette Britt-Ulla Olga Hon hade inga väggar, bara staket runt. En j*vla fattig TV, och massa flamingos. Senn fick on en man så fick dem barn, fast socialtjänster tog det... Lmao, vi ba stängde in kärringen som tog barnet! Vi dränkte henne också, fast hon bara gick upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Urruttna gamla bajsgubbe!!!! Ni är fjantar som skriver saker som bara förstör tråden. Dumma äckelpottor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: Usch vad jag hatar er! Jag säger så till dig Dyas!! Men Jontefire borde också skärpa sig. I lol'd jag med, insåg nu vad hon skrivit :P ( kollade in i den här tråden typ 1 min sen ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 He he.............. hmmmmmmmm.......... ja hmmmmmmmmmmm........ he he he.... :rolleyes: rofl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 När jag köpte en VäggTv kom en tjuv och tog den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 7 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Urruttna gamla bajsgubbe!!!! Ni är fjantar som skriver saker som bara förstör tråden. Dumma äckelpottor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: Usch vad jag hatar er! Jag säger så till dig Dyas!! Men Jontefire borde också skärpa sig. Ja e ledsen att jag sa sådär :( Jag menade det inte, men det är otroligt tröttsamt och taskigt att alla säger Du kanske ska skriva en nyhet om hur kvinnor har det dåligt för att herr går man går runt. Jag ska säga en sak: Jag är inte taskig det är bara att jag blir ARG LEDSEN och Trött när så många är elaka mot mig. Jag tycker det är orättvist att kvinnor inte får lika hög lön som män. Ps. Skriv inte LOL och sånt i inläggen det förstör bara tråden. Berätta om dina simmar istället. DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Ojuste vi hade en till kärring som hette uhu käckle. "Håller tråd vid liv". :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg