Hoppa till innehåll

Eu-moppe

Garone

Rekommendera inlägg

Jo, jag undrar vad åldersgränsen för EU-moppe är i dagens läge. Har hört att den höjts till 16 men googlade och fann bara artiklar där det stod att den SKULLE höjas. Någon som kan konfirmera?

det är 15 år. färlåt om jag lånar tråden lite men orkar ibnte göra en ny :D

Finns det eu moppar i cross form som bara har 3-4 växlar asså inte alla derbi mfl som har 7 eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

åldersgräns för EU-moped = 15 <_< Finns så kallad "crossmoppe" SVAR: JA!!!! <_<

"EDIT"

Va taror dagens ungdomar om mopeder å sånt? :huh: <_<

Varför har du skrivit EDIT? Du har ju inte ändrat på inlägget :S

Min EU-cross är också 6-växlad men det finns kina moppar som har 4 växlar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst OneDream

Lagförslaget beräknas slå igenom 2010, så än så länge är det 15-årsgräns. De flesta cross mopeder i klass 1 har 6 växlar. Köp en DT eller MT5 från 90-95 så har du 4 växlar. Har själv en Rieju och tycker inte det är några problem med 6växlat, skönare faktiskt.

Har bara 3 :/?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lagförslaget beräknas slå igenom 2010, så än så länge är det 15-årsgräns. De flesta cross mopeder i klass 1 har 6 växlar. Köp en DT eller MT5 från 90-95 så har du 4 växlar. Har själv en Rieju och tycker inte det är några problem med 6växlat, skönare faktiskt.

Snor också tråden lite.

Zwail, vad kostar en sån fin du har? :] Lust o lägga in pic? ^^

Till trådskaparn; Vänta ett år o ta körkort till lätt mc istället, mycket roligare :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, jag undrar vad åldersgränsen för EU-moppe är i dagens läge. Har hört att den höjts till 16 men googlade och fann bara artiklar där det stod att den SKULLE höjas. Någon som kan konfirmera?

Moppe = 15 år, beräknas dock höjas till 16 år 2009 eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...