Sidney Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Hej! Har hört att det finns filmer (mellansekvenser) i MGS4 som är upp till 1h långa. Stämmer detta? *Vill INTE ha några spoilers!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Hej! Har hört att det finns filmer (mellansekvenser) i MGS4 som är upp till 1h långa. Stämmer detta? *Vill INTE ha några spoilers!* Det finns har aldrig varit så långa klipp till stället jag är på nu. Men ibland kan det bli jävligt långa klipp som kanske är 20minuter långa. Fast orkar man inte se är det bara att hoppa över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Sista filmen är ungefär 1 timme. Jag klarade spelet klockan 0:00 och filmen slutade 1:00 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Orka 1 timme Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Japp, tycker inte det förstör någonting. Det förbättrar bara. Sista filmen är en av de bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 27 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Satt och titta på en film mellan Act 3 och 4 tror jag det var. Måste det vart typ 30 min och då såg jag inte klart hela filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Satt och titta på en film mellan Act 3 och 4 tror jag det var. Måste det vart typ 30 min och då såg jag inte klart hela filmen.Orka sådär långa filmer man missar om man blir kissnödig och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 1. Du kan pausa. 2. Vem f*n blir pissnödig varje timme? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Tycker bara det pajar spelet, det är sjukt jobbigt att sitta och kolla på en mellansekvens. Det är ett spel, inte en film. Och om man hoppar över förstör det storyn, vilket gör det till ett jäkligt svårt val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.