Proccito Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Vad kan en Morderator (urkäkta stav-fel) göra och kan vem som helst bli en Morderator eller måste man göra visa grejer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 ><....lär dig stava en moderator kan ( vad jag vet ) låsa trådar ge folk varningar ge folk tillsägelser be admin banna folk (?) skriva i mod only forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Jonas_95, Om du vill bli mod, gör ett gruppforum. annars är jag nog säker på att du inte får bli mod. Moddar kan även flytta trådar, fästa och vidare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Jonas_95, Om du vill bli mod, gör ett gruppforum. annars är jag nog säker på att du inte får bli mod. Moddar kan även flytta trådar, fästa och vidare. ok jag ville inte bli mod men om jag fick lust så skulle jag vilja bli Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 du villa visst bli mod ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Hehehe...Morderator. Skulle göra allt för den titeln. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Hehehe...Morderator. Skulle göra allt för den titeln. :Psorglig du är då =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Jo då, vad som är mer sorgligt är att han inte kan stava till moderator och får det på nåt sätt till morderator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 ><....lär dig stava en moderator kan ( vad jag vet ) låsa trådar ge folk varningar ge folk tillsägelser be admin banna folk (?) skriva i mod only forumet Lär dig stava. Med punkt och stor bokstav i början. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Tråd ur spårad, låser. F.ö. så är det bara att le och se glad ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg