KuroKaktus Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Hej. Jo det ör så att min dator laddar mycket och jag vet inte om det är risk fritt att starta om horddisk C? För jag tänkte lägga över wow och sånt till en annan horddisk men vet inte om C kommer funka sen. I hordisk C så finns alla program jag har installerat. Kommer dom att finnas kvar dom som gör att datorn funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Uhm... Hur startar man om en prostituerad disk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Uhm... Hur startar man om en prostituerad disk?Man ger den pengar kanske.. Försök förklara bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Går inte att skicka över ett installerat spel till en annan hårddisk.. Du får nog ta och formatera om hela hårddisken och låta någon annan ta hand om spelen och drivrutirnerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 WoW funkar om du kopierar över wow mappen till en annan partion (om du bara ska formatera C:) fast jag vet inte om patchning och sånt funkar :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 28 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Går inte att skicka över ett installerat spel till en annan hårddisk.. Du får nog ta och formatera om hela hårddisken och låta någon annan ta hand om spelen och drivrutirnerna. Ja formatera om datorn vill jag. Glömde att det hette formatera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 (redigerat) Du råkar inte veta var du köpte den här... Hordisken? Låter intressant :P Redigerat 28 Augusti 2008 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Du råkar inte veta var du köpte den här... Hordisken? Låter intressant :PLägg ner för i h*lvete.Han är ju en kid, skrev ni inte lite fel hit o dit när ni var små? Väx upp för fasiken.. BTT: Formatera om gör du genom att köpa en windows xp/vista CD och installerar om med den.. Eller så säger du bara till någon vän eller släkting att göra det åt dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 När jag var 12 skrev jag inte hälften så många fel som honom. Jag är 13 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 När jag var 12 skrev jag inte hälften så många fel som honom. Jag är 13 nu. Grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Tack! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Uhm... Hur startar man om en prostituerad disk? Måste bara få skratta åt det här. :) Hahaha! =D Du råkar inte veta var du köpte den här... Hordisken? Låter intressant :POh.. Intressant va? ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.