groudon Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 börjar närma mig 70 och undrar vad ska jag ha för specc holy retri eller prot? känner en som har en 70 pala och han säger att jag ska va holy? va f*n ska jag ta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 28 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2008 Holy eller prot. Beror på vad du gillar att göra. Specca inte retri innan WotLK kommer iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Håller med Boffa. Retri suger faktiskt ganska hårt, om man inte har Full s3, dom är inte så roliga att möta. Men, vill du heala så ska du vara Holy, men bered dig på att bli ganska hårt sönderslagen i PvP, men att leda Healing Meters i PvE. Spelar Paladin själv, skicka bara ett PM om du har frågor. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Naej, retris kan vara riktigt grymma, men är inget jag föredrar då du inte kommer att vara mycket välmottagen i PvE, men Prot är mycket kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Det brors på vad du vill vara för "typ" Själv skulle jag föredra en blanding mellan Holy och Prot. Men vilken blandning kan jag inte ange just nu. Har själv en Dwarf Paladin level 64 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Det brors på vad du vill vara för "typ" Själv skulle jag föredra en blanding mellan Holy och Prot. Men vilken blandning kan jag inte ange just nu. Har själv en Dwarf Paladin level 64 :P Blandning mellan holy och prot? Hoppas att det är holy shock tank du menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Det brors på vad du vill vara för "typ" Själv skulle jag föredra en blanding mellan Holy och Prot. Men vilken blandning kan jag inte ange just nu. Har själv en Dwarf Paladin level 64 :P Blandning mellan holy och prot? Hoppas att det är holy shock tank du menar Han menar nog en holy pala med BoK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Det brors på vad du vill vara för "typ" Själv skulle jag föredra en blanding mellan Holy och Prot. Men vilken blandning kan jag inte ange just nu. Har själv en Dwarf Paladin level 64 :P Blandning mellan holy och prot? Hoppas att det är holy shock tank du menar Han menar nog en holy pala med BoK Ah, okay. Men då har man ju mycket mer i Holy än man har i prot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Sant Garone. Men Grund Speccen för Paladins är ju 50/11/0 för PvE, och 44/17/0 för PvP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Sant Garone. Men Grund Speccen för Paladins är ju 50/11/0 för PvE, och 44/17/0 för PvP. Han sa "blandning mellan holy och prot" vilket fick mig att tänka att han menade 50% 50% :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 Retribution är för riktiga män. Det är även enligt mig den roligaste speccen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zanter Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 Men, vill du heala så ska du vara Holy, men bered dig på att bli ganska hårt sönderslagen i PvP, men att leda Healing Meters i PvE. Vad snackar du om? Kan du spela en paladin och har hyffsad Mp5 tar du lätt en rogue, warrior, shamaner i alla speccs. Dock är paladiner världigt bra onetarget healers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg