Gäst Krook Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Rullis, du vet ju namnen på dina låtar. varför heter tråden så här? Det är ju f*n helt tydligt på namnet varför tråden heter såhär, lmao. Både låtintrot & själva sången som han crippar till vill jag veta, vad dom heter. :) "Söker du en låt och inte vet namnet?"Rullis har hittills vetat vad alla låtarna han vill ha heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 (redigerat) Jag söker en Offspring låt som går så här Gimme to me baby ahah Vad heter låten? (bryter det här mot nån regel?) Redigerat 25 November 2008 av ichwill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Jag söker en Offspring låt som går så här Gimme to me baby ahah Vad heter låten? (bryter det här mot nån regel?) http://se.youtube.com/watch?v=WtdQmj9Woxs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 The Offspring Pretty fly (for a white guy). Störtskön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Kan nån denna låten=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Kan nån denna låten=) Breaking Benjamin - Blow me away Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Kan nån denna låten=) Kolla på informationen på sidan av filmen så står det oftast vilken låt som spelas i videon (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Hej, undrar vad denna låt heter. Tacksam för svar, och jag bara undrar var jag kan finna den i mp3-format. (Musiken börjar efter ca. 40 sek.) PS. Det som står i beskrivningen har jag sökt på och jag har kollat igenom alla kommentarer men vet fortfarande inte vad låten heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Jag letar efeter en låt men jag inte vad den heter eller artistden, dom sjunger typ "if you try to fuck with me i will fuck you too" eller något såndat, nån som vet vilken låt jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Jag letar efeter en låt men jag inte vad den heter eller artistden, dom sjunger typ "if you try to fuck with me i will fuck you too" eller något såndat, nån som vet vilken låt jag menar?Tenacious D - Kickapoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Hej, undrar vad denna låt heter. Tacksam för svar, och jag bara undrar var jag kan finna den i mp3-format. (Musiken börjar efter ca. 40 sek.) PS. Det som står i beskrivningen har jag sökt på och jag har kollat igenom alla kommentarer men vet fortfarande inte vad låten heter. The music is from the computer game "Agatha Christie: And Then There Were None."Gäller att förstå engelska :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.