desertpures Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 hur skulle du reagera om religionen ''islam'' skulle vara sant? att det finns ett evigt liv efter detta? att alla kommer att komma in i paradiset/h*lvetet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 "Jaha, ibland har man tur iaf" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 30 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 undrar varför jag fick en anmälan nån som kan svara? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 undrar varför jag fick en anmälan nån som kan svara?Den som anmälde tyckte nog det var en onödig tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 30 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 "Jaha, ibland har man tur iaf"men inte alltid <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Jag är själv muslim, och det finns många bevis på det. Alla som vill bli ägd av dessa bevis pma mig ;) t.om står det i kristnas bibel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 (redigerat) Jag är också muslim och jag tvekar inte en sekund, jag tror på allt som står i Koranen. Btw, Ramadan kareem. Redigerat 30 Augusti 2008 av ArsenalGeek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 30 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Jag är också muslim och jag tvekar inte en sekund, jag tror på allt som står i Koranen. Btw, Ramadan kareem.vi har samma hjärta=O=D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Jag är också muslim och jag tvekar inte en sekund, jag tror på allt som står i Koranen. Btw, Ramadan kareem. Vad bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 (redigerat) ... och det finns många bevis på det. Alla som vill bli ägd av dessa bevis pma mig ;) t.om står det i kristnas bibel. HAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAH! _ Eran religion är inte mera sann än någon annan godnatt-saga, tyvärr. EDIT: Hur jag hade reagerat om islam var sann? Få se "yay, jag hamnar i h*lvetet för att jag inte föddes i mellanöstern och fick en koran uppkörd nånstans." Men vem har någonsin påstått att gud är rättvis och god :) Redigerat 30 Augusti 2008 av fishmaster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 ... och det finns många bevis på det. Alla som vill bli ägd av dessa bevis pma mig ;) t.om står det i kristnas bibel. HAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAH! _ Eran religion är inte mera sann än någon annan godnatt-saga, tyvärr. EDIT: Hur jag hade reagerat om islam var sann? Få se "yay, jag hamnar i h*lvetet för att jag inte föddes i mellanöstern och fick en koran uppkörd nånstans." Men vem har någonsin påstått att gud är rättvis och god :) Upp till bevis. Säg mig en enda sak i Koranen som inte är sant. Det finns människor som har forskat om Koranen i över 10 år och inte hittat ett enda fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 ... och det finns många bevis på det. Alla som vill bli ägd av dessa bevis pma mig ;) t.om står det i kristnas bibel. HAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAH! _ Eran religion är inte mera sann än någon annan godnatt-saga, tyvärr. EDIT: Hur jag hade reagerat om islam var sann? Få se "yay, jag hamnar i h*lvetet för att jag inte föddes i mellanöstern och fick en koran uppkörd nånstans." Men vem har någonsin påstått att gud är rättvis och god :) Kunde inte ha sagt det bättre själv :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg