Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag är själv muslim, och det finns många bevis på det. Alla som vill bli ägd av dessa bevis pma mig ;) t.om står det i kristnas bibel.

Skrivet (redigerat)

Jag är också muslim och jag tvekar inte en sekund, jag tror på allt som står i Koranen. Btw, Ramadan kareem.

Redigerat av ArsenalGeek
Skrivet

Jag är också muslim och jag tvekar inte en sekund, jag tror på allt som står i Koranen. Btw, Ramadan kareem.

Vad bra :D

Skrivet (redigerat)

... och det finns många bevis på det. Alla som vill bli ägd av dessa bevis pma mig ;) t.om står det i kristnas bibel.

HAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAH!

_

Eran religion är inte mera sann än någon annan godnatt-saga, tyvärr.

EDIT: Hur jag hade reagerat om islam var sann?

Få se "yay, jag hamnar i h*lvetet för att jag inte föddes i mellanöstern och fick en koran uppkörd nånstans."

Men vem har någonsin påstått att gud är rättvis och god :)

Redigerat av fishmaster
Skrivet

... och det finns många bevis på det. Alla som vill bli ägd av dessa bevis pma mig ;) t.om står det i kristnas bibel.

HAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAH!

_

Få se "yay, jag hamnar i h*lvetet för att jag inte föddes i mellanöstern och fick en koran uppkörd nånstans."

Upp till bevis. Säg mig en enda sak i Koranen som inte är sant. Det finns människor som har forskat om Koranen i över 10 år och inte hittat ett enda fel.

Skrivet

HAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAH!

_

Kunde inte ha sagt det bättre själv :D
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...