Hoppa till innehåll

Söker Namn På En Dokumentär


WASD

Rekommendera inlägg

För länge sen såg jag på TV en dokumenter (förmodligen av BBC) som handlade om dinosaurier/djur som inte finns, det ända djuret jag kommer ihåg hette, eller så bara kallade jag det för Skogs-rygg, det var en gigantisk sjöldpappa med en skog på ryggen... Det fanns jätte många påhittade dinosaurie liknande djur

 

Någon annan som kommer ihåg det eller vet vad det heter?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För länge sen såg jag på TV en dokumenter (förmodligen av BBC) som handlade om dinosaurier/djur som inte finns, det ända djuret jag kommer ihåg hette, eller så bara kallade jag det för Skogs-rygg, det var en gigantisk sjöldpappa med en skog på ryggen... Det fanns jätte många påhittade dinosaurie liknande djur

 

Någon annan som kommer ihåg det eller vet vad det heter?

Kan det ha varit serien "den förhistoriska parken" eller nått sånt? När en gubbe åker tillbaka till dinosaurie tiden för att sedan ta hem en dinosaurie ?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror inte det var den förhistoriska parken efter att ha googlat på några bilder, jag minns bara att det var om dinosaurie liknande djur som inte finns, kanske inte var en dokumentär men jag har för mig det

 

 

Det var altså bara påhittade djur, den där skogsryggen var en jätte-sköldpadda som var kanske 30m lång och hade en skog på ryggen... minns också nåt slags flygande sågblad som anföll i flock när jag tänker efter mer. :P

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror inte det var den förhistoriska parken efter att ha googlat på några bilder, jag minns bara att det var om dinosaurie liknande djur som inte finns, kanske inte var en dokumentär men jag har för mig det

 

 

Det var altså bara påhittade djur, den där skogsryggen var en jätte-sköldpadda som var kanske 30m lång och hade en skog på ryggen... minns också nåt slags flygande sågblad som anföll i flock när jag tänker efter mer. :P

konstig dokumentär _D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...