RamJam1921 Skrivet 1 September 2008 Rapport Dela Skrivet 1 September 2008 Hej allihopa! Jag skaffade nyss mobilt bredband till min bärbara dator, (en acer aspire) och jag ominstallerade datorn samma dag. Nu är det så att jag har installerat Glocalnets mobila bredband, men när jag sätter igång det så står det bara: "inga nät", och nere i högra hörnet på skärmen så står det bara "Wireless network unavalible". innan kunde jag inte ansluta till vårat trådlösa här hemma heller, men det löste jag genom att installera drivrutiner. Behöver Glocalnets mobila bredband också drivrutiner? :s Tack för svar, :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 Jag tror inte att en sån här dosa för mobilt bredband kan ansluta till en router. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 Välkommen till GlocalNet? Vet inte riktigt hur mobila bredband fungerar, men kan anslutningen avbrytas som det går ibland på mobiler om man är i en källare eller liknande? Fick du med någon skiva eller nåt med drivrutiner/software/whatever? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.