Leight Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 Possetiva med druider: Dom kan göra allt tillexempel tanka hela dpsa allt Dom är emmuna mot sheep i shapeshift och om du shapeshiftar så tar den bort alla dina debuffs som gör att du går långsammare Negativt: Man måste nästan ha gear av alla 3 grejer ibland måste man ha gear för nått som heter restokin det är en blanding mellan resto och balance mest för pvp dock Specc: Healer:Resto Tank:feral Dps:Balance(bästa dps) elr feral ganska bra o lvla med Får bearform på 10 catform på 20 traveler form på 30 direbear form på 40 elr 50 kommer inte ihåg och moonkin och tree form måste man specca för om ni vill veta hur ni ska specca druider kommentera bara detta ;) och om jag har missat nått gör samma sak (ursäkta min staving hade lite brottomt och har inte hunnit kolla igenom ^^) Hoppas det hjälper nån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 (redigerat) Jag behöver hjälp med en specc. Jag har en durid, har farm på Illidan, och håller på med Sunwell. Jag är healer ofc. Har du någon bra specc undangömd någonstans? Redigerat 2 September 2008 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 ibland måste man ha gear för nått som heter restokin det är en blanding mellan resto och balance mest för pvp dock Är inte Restokin enbart för att lira 2v2 med Rogues? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 (redigerat) Jag behöver hjälp med en specc. Jag har en durid, har farm på Illidan, och håller på med Sunwell. Jag är healer ofc. Har du någon bra specc undangömd någonstans? var inte för elak nu :Piaf, specca SÅHÄR Redigerat 2 September 2008 av BloodRogue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clash Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Jag behöver hjälp med en specc. Jag har en durid, har farm på Illidan, och håller på med Sunwell. Jag är healer ofc. Har du någon bra specc undangömd någonstans? Fattade inte riktigt om du var sarkastisk eller inte, men iaf så är det här en bra specc:http://www.wowhead.com/?talent=0ZZxEIxeqRest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 September 2008 Rapport Dela Skrivet 4 September 2008 Jag behöver hjälp med en specc. Jag har en durid, har farm på Illidan, och håller på med Sunwell. Jag är healer ofc. Har du någon bra specc undangömd någonstans? Fattade inte riktigt om du var sarkastisk eller inte, men iaf så är det här en bra specc:http://www.wowhead.com/?talent=0ZZxEIxeqRest Han var sarkastisk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Här är lite info om mages. Dpsspec: Frost/Fire/Arcane Healing: 375 i First Aid Positivt: - De kan förse en hel nation med mat och vatten - Får blink på 20 Zomgpewpewlazer. En bra specc; http://www.wowhead.com/?talent=o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Har en lvl 6 Tauren druid (nästan 7). Jag undrar bara när man kan förvandla sig till något slags djur? Och sen när man kollar på specs på sidor å sånt så kan inte jag få upp så att det blir så på WoW, jag menar, att jag inte kan få upp den rutan på WoW (i spelet) där man ser rank och så...Jag har bara en spellbook som man kan sätta skills i sin action bar. Kanske man bara kan ha sån där spec-ruta på högre lvls?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Har en lvl 6 Tauren druid (nästan 7). Jag undrar bara när man kan förvandla sig till något slags djur? Och sen när man kollar på specs på sidor å sånt så kan inte jag få upp så att det blir så på WoW, jag menar, att jag inte kan få upp den rutan på WoW (i spelet) där man ser rank och så...Jag har bara en spellbook som man kan sätta skills i sin action bar. Kanske man bara kan ha sån där spec-ruta på högre lvls?? Lvl 10 lär du dig bear form, du får också ditt första talent point i level 10. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Level 15 får du Aquatic Form Level 20 får du Cat Form Level 30 får du Travel Form Level 40 får du Dire Bear Form Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Level 16 får du Aquatic Form Level 20 får du Cat Form Level 30 får du Travel Form Level 40 får du Dire Bear Form Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Level 16 får du Aquatic Form Level 20 får du Cat Form Level 30 får du Travel Form Level 40 får du Dire Bear Form Okej, var lite osäker på den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg