Garone Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Namn: Garwella Ras: Människa Klass: Rogue Level: 80 Specc: 15/51/5 ( Eviscerate baserat PvE specc med sword specc. ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 Migrade min druid idag Namn: Danix (Namechange :)) Ras: Tauren Klass: Druid Level: 67 Specc: Feral Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Name: Miinila Level: 80 Realm: Hellscream Ras: Draine Class: Death Knight Name: Robochi Level: 70 Realm: Kul Tiras Ras: Gnome Class: Rogue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Name: Slaxerz Level: 80 Realm: Stormscale PvP Race: Tauren Class: Warrior Specc: (18|53|0) TG med impale+2h spec Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 Name: Slaxerz Level: 80 Realm: Stormscale PvP Race: Tauren Class: Warrior Specc: (18|53|0) TG med impale+2h spec Name: Caínan Level: 60 Realm: Stormscale Race: Draenei Class: Death Knight Name: Caínan Level: 41 Realm: Skullcrusher Race: Draenei Class: Paladin Name: Caín Level: 80 Realm: Skullcrusher Race: Human Class: Death Knight Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Name: Slaxerz Level: 80 Realm: Stormscale PvP Race: Tauren Class: Warrior Specc: (18|53|0) TG med impale+2h spec Name: Caínan Level: 60 Realm: Stormscale Race: Draenei Class: Death Knight Name: Caínan Level: 41 Realm: Skullcrusher Race: Draenei Class: Paladin Name: Caín Level: 80 Realm: Skullcrusher Race: Human Class: Death Knight Jag och Slaxerz kommer att buttfucka dig näru questar. (Stormscale) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Kommer nog miggra tillbaka idag. Saknar alla polare. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Jag och Slaxerz kommer att buttfucka dig näru questar. (Stormscale) Haha lätt, sen när man blir 80 så tar man er? :P warrior mot dk, jämna odds. f*n att dom nerfa sönder de.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 Jag och Slaxerz kommer att buttfucka dig näru questar. (Stormscale) Haha lätt, sen när man blir 80 så tar man er? :P warrior mot dk, jämna odds. f*n att dom nerfa sönder de.. Nerfade sönder vad? Warrior vs dk är knappast jämna odds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaz Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 Namn: Hopeslayer Realm: Deathwing(ally) Klass:Death Knight Ras: Human Kön:Tjej Level:77 thats about it =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 (redigerat) Jag och Slaxerz kommer att buttfucka dig näru questar. (Stormscale) Haha lätt, sen när man blir 80 så tar man er? :P warrior mot dk, jämna odds. f*n att dom nerfa sönder de.. Nerfade sönder vad? Warrior vs dk är knappast jämna odds Sarkastisk om oddsen och nerfade sönder pvp som UH, klart det fortfarande går och äga dom mesta men inte lika facerolling nu Redigerat 28 Januari 2009 av ExorZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 28 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2009 Kommer nog miggra tillbaka idag. Saknar alla polare. :/Idé att miggra till Stormscale för en månad (och tro att man kommer in i ZOMBIES) och sedan miggra tillbaka för att man saknar sina kompisar? o.O OnT: Jag dingade nyss 70 med min Druid som nu är på Jaedenar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg