Salzalada Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Namn: Orgzox Realm: Vashj Kön: Female Ras: Undead Class: Warlock Level: 80 Specc: 0/20/51 Locks är skit nu så jag håller på att lvla min lvl 64 druid ^^ Metamorphis + Immolation Aura = 800damage/s i 15s. Locks kan t.o.m ta Rogues utan större problem nu. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Namn: Orgzox Realm: Vashj Kön: Female Ras: Undead Class: Warlock Level: 80 Specc: 0/20/51 Locks är skit nu så jag håller på att lvla min lvl 64 druid ^^ Nej, locks fungerar utmärkt i PvE som demonology Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Namn: Jildee Realm: Draenor Kön: Male Ras: Blood Elf Class: Paladin Specc: Retribution (stavning?) Lvl: 36 :P Skaffade WoW för en månad sen och har bara denna charactern =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Namn: Orgzox Realm: Vashj Kön: Female Ras: Undead Class: Warlock Level: 80 Specc: 0/20/51 Locks är skit nu så jag håller på att lvla min lvl 64 druid ^^ Metamorphis + Immolation Aura = 800damage/s i 15s. Locks kan t.o.m ta Rogues utan större problem nu. :o Haha, du är rolig :) Just det ja, jag tror vi kan ta rogues om dom är afk :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Namn: Orgzox Realm: Vashj Kön: Female Ras: Undead Class: Warlock Level: 80 Specc: 0/20/51 Locks är skit nu så jag håller på att lvla min lvl 64 druid ^^ Metamorphis + Immolation Aura = 800damage/s i 15s. Locks kan t.o.m ta Rogues utan större problem nu. :o Haha, du är rolig :) Just det ja, jag tror vi kan ta rogues om dom är afk :S rogues är imba och warlocks är urkassa just nu :s det är lite tråkigt faktiskt, att veta att om det finns en rogue på BGn så kommer han snart vara i arslet på en... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Namn: Orgzox Realm: Vashj Kön: Female Ras: Undead Class: Warlock Level: 80 Specc: 0/20/51 Locks är skit nu så jag håller på att lvla min lvl 64 druid ^^ Metamorphis + Immolation Aura = 800damage/s i 15s. Locks kan t.o.m ta Rogues utan större problem nu. :o Haha, du är rolig :) Just det ja, jag tror vi kan ta rogues om dom är afk :S rogues är imba och warlocks är urkassa just nu :s det är lite tråkigt faktiskt, att veta att om det finns en rogue på BGn så kommer han snart vara i arslet på en... WTB ny battleground, "Nerfed shits can play here-basin". Locks och priests only. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Namn: Kalasklas (snart iaf >.<) Realm: Darksorrow Kön: Male Ras: Nelf Class: dr00d Level: 80 Specc: Balance Håller du på med Name change eller hur menar du? Samt, det med att byta kön och namn, äre nått nytt eller nått dom bara dragit upp igen för dom som inte vet? Ska köra namechange när jag orkar :P . Det med kön å hela den skiten tror jag e nytt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Name: Slaxerz Realm: Stormscale PvP Kön: Male Ras: Tauren Class: Warrior Level: 80 Specc: Arms PvP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Name: Slaxerz Realm: Stormscale PvP Kön: Male Ras: Tauren Class: Warrior Level: 80 Specc: Arms PvP Svenstomp eller vad din karaktär hette först lät mycket bättre. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 (redigerat) Gillade det inte,, ; & Känndes så extremt p10 Redigerat 28 December 2008 av p0wwA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 (redigerat) min lilla char namn: andreasfj (ska byta när jag ska migra om några veckor) klass:warrior rass:orc specc:protection kön:man realm:dentarg level:60 Redigerat 28 December 2008 av addeB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Gillade det inte,, ; & Känndes så extremt p10 Och de du har nu känns extremt p12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg