j0hn Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Lustigt för när jag hade haft det i en vecka kom det fram en ruta där man fick välja antingen betala 19.99 pund eller avinstallera. Jag valde avinstallera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Hel skumt... Det har aldrig hänt för mej. Inte för min kompis heller som laddar ner ca 4 teman om dan från den sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helt on Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Jag laddar ner nu:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Skriv i pc-forumet? Det var skrivet i PC forumet redan... :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johannilsson Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 på stylexp *som jag har* va e boot screens igentligen:p? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Boot Screen är den bild som kommer upp när du startar upp windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Har du Windows XP ?? Det Måste du ha för de här skinsen. (tror jag) Ladda ner "StyleXP" först från http://www.themexp.org/how_install.php Och sen kan du ladda ner Themes, Wallpapers, Bootscreens och mycket mer. Vad ska man välja sen då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Ladda ner sen. Drog upp den här tråden för att jag tycker det är kul att se folks skrivbord ^^ Om en stund (imorrn typ) så kan ni nog se två av mina wallpapers på themexp.. Uploadade dom idag, så förhoppningsvis är dom uppe imorron. Sök på author "Aerandir". Utan kaninöron. Mitt skrivbord ser för tillfället ut såhär: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...skrivbordnu.JPG Stilrent och snyggt =] brukar annars ha flashiga skrivbord, men kände för nåt lite lugnare nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 (redigerat) på www.astonshell.com kan ladda ner många coola skins oxå! alldeles gratis, men man måste ladda ner ett litet program först.. Redigerat 11 April 2004 av E-123 Omega Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Kan någon säga en sida där man kan ladda ner skins till sitt skrivbord? Det heter faktiskt WALLPAPERS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 (redigerat) Det heter skins om det är startmeny, bakrund och muspekare. det kan också kallas Teman. Till E-123 Omega: Exakt hur litet program? Redigerat 11 April 2004 av Rikku Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 wallpapers är bakrundsbilder, dom menar så att startmenyn och fönster också se annorlunda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.