Gäst Superkudden Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Vilken karusell på grönan är eran favvo. Mina är Jet line, katapulten, Vilda musen, Kvasten och vikingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Det var länge sen jag var i Grönan men jag var i Liseberg i somras och åkte Balder, Uppskjutet m.m. Balder var lätt min favorit, uppskjutet (frittfall) var inte rolig utan bara läskig, haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Det var länge sen jag var i Grönan men jag var i Liseberg i somras och åkte Balder, Uppskjutet m.m. Balder var lätt min favorit, uppskjutet (frittfall) var inte rolig utan bara läskig, haha! Inte kanonen? Åkte du inte den? Iallafall, var riktigt längesen jag var på Grönan. Och dååkte jag bara vilda musen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Jetline, katapulten och frittfall tilt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Extreme och Pop-Expressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFox007 Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Du sa viken inte vilka. OKEJ DA! KVASTEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Var där förra helgen. Tilt (Frittfall), Pop Expressen, och den där blå berg och dalbanan (Inte kvasten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Demonen på Tivoli i Köpenhamn FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Extreme, garvar nästan konstant när jag åker den. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Varit på liseberg 100 gånger. Gröna lund 1 gång. Varför gick jag tillbaka till liseberg? Det är kul. Varför VILL jag inte tillbaka till gröna lund? Det är tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Har ingen favorit. Tycker inte om tivolin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Varit på liseberg 100 gånger. Gröna lund 1 gång. Varför gick jag tillbaka till liseberg? Det är kul. Varför VILL jag inte tillbaka till gröna lund? Det är tråkigt. Har aldrig varit på Liseberg. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.