t00ncheat Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 När jag kopplar in mobilen i datorn via usb kabeln så kommer det upp en ruta där det står att den är skadad eller nått. Jag kan inte komma in på minnes kortet. Jag kan heller inte se den i den här datorn. Snälla hjälp är det mobilen som är skadad eller är det nått annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Har du testat på någon annan dator? Funkar det på någon annan så är det något med din dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 6 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 funkar inte på nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 prova med annan mobil eller annan kabel då om som din kompis förmodligen har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 (redigerat) Skärmdump skulle hjälpa här.. Fick du med en skiva till mobilen? isåfall stoppa i skivan och installera drivrutinerna. Vad har du för mobil? Sony ericsson? Nokia? Redigerat 6 September 2008 av Rezex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 7 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Sony Ericsson K550i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.