Hoppa till innehåll

Spore


Median

Rekommendera inlägg

Någon som spelat detta fantastiska spel?

 

Du ska alltså leda en varelse genom evolutionens 5 steg, från cell till du är reda att fara ut i rymden och utforska dom flera MILJONER planeter som finns där. (Ja, det är sant, det är inte bara något litet universum det här).

 

"Creature Creator är bara början av din Spore-upplevelse!

 

Spore är ditt eget personliga universum. Du kan skapa och utveckla liv, skapa stammar, bygga civilisationer, skulptera världar och utforska kosmos. Spore består av fem spel som vart och ett mostvarar ett evolutionsstadium: Cell, Varelse, Stam, Civilisation och rymd. Varje fas innehåller olika utmaningar och mål.

 

SKAPA ditt universum från det mikriskopiska till det makrokosmiska—Från amöbor i tidvattenspölen till blomstrande civilisationer till intergalaktiska rymdskepp: allt är i dina händer.

 

UTVECKLA din varelse genom fem faser—Det handlar om de roligas överlevnad. Dina val får genklang i flera generationer och bestämmer i slutänden din civilisations öde.

 

UTFORSKA andra spelares galaxer—Kommer din varelse att härska över universum eller kommer din älskade planet att sprängas i atomer av en överlägsen rymdscivilisation?

 

DELA med världen—Allt du skapar delas med andra spelare och vice versa, vilket ger massor av coola varelser att träffa på och coola ställen att besöka."

 

Då Spore läktes för några dagar sen på t.ex. TPB och affärer som råkade börja sälja för tidigt har jag hunnit spela upp till Rymdfasen, och jag älskar spelet! :3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Justfiwi

Då Spore läktes för några dagar sen på t.ex. TPB och affärer som råkade börja sälja för tidigt har jag hunnit spela upp till Rymdfasen, och jag älskar spelet! :3

Sådant hatar jag, folk som "råkar" sälja det för tidigt för att då locka till sig alla världens konsumenter.

Det är sådant HÄR som tar kål på ett riktigt bra spel, och att det redan ligger på TPB, snacka om förlorade intäkter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Verkar riktigt kul. Kanske köper spelet.

Jo, förr i tiden innan det kommit ut verkade det bli revoutlionerande men så är inte fallet enligt mig. Spelet är alldeles för lätt, men om några patcher och med bättre onlinestöd kanske det blir revoultionerande.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

5 september i typ UK, 6 september i US, och idag i Sverige.

 

Typ.

 

Waldorf: Ja, det finns somsagt olika inriktingar man kan välja, typ ekonomisk, fredlig, militär etc. eller så kan man bara vara en blandning.

4 September Australien och Norden

 

5 September Europa (Ej Norden)

 

7 September USA

 

Ubuntu: Ta Högsta svårigheten om du missat den.

Bättre onlinestöd? Stödet är ju så det ska vara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...