Miniagge Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Någon som spelat detta fantastiska spel? Du ska alltså leda en varelse genom evolutionens 5 steg, från cell till du är reda att fara ut i rymden och utforska dom flera MILJONER planeter som finns där. (Ja, det är sant, det är inte bara något litet universum det här). "Creature Creator är bara början av din Spore-upplevelse! Spore är ditt eget personliga universum. Du kan skapa och utveckla liv, skapa stammar, bygga civilisationer, skulptera världar och utforska kosmos. Spore består av fem spel som vart och ett mostvarar ett evolutionsstadium: Cell, Varelse, Stam, Civilisation och rymd. Varje fas innehåller olika utmaningar och mål. SKAPA ditt universum från det mikriskopiska till det makrokosmiska—Från amöbor i tidvattenspölen till blomstrande civilisationer till intergalaktiska rymdskepp: allt är i dina händer. UTVECKLA din varelse genom fem faser—Det handlar om de roligas överlevnad. Dina val får genklang i flera generationer och bestämmer i slutänden din civilisations öde. UTFORSKA andra spelares galaxer—Kommer din varelse att härska över universum eller kommer din älskade planet att sprängas i atomer av en överlägsen rymdscivilisation? DELA med världen—Allt du skapar delas med andra spelare och vice versa, vilket ger massor av coola varelser att träffa på och coola ställen att besöka." Då Spore läktes för några dagar sen på t.ex. TPB och affärer som råkade börja sälja för tidigt har jag hunnit spela upp till Rymdfasen, och jag älskar spelet! :3 Jag har spelat :) Fasst dock inte online / det riktiga ... Skulle ba tästa så ladda ner genom torrents :) Va askul hadde skitstora armar + ben:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WPS Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Jag bara älskar planet sprängaren i spore :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Besvikelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WPS Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 vad menar du med besvikelse :blink: och hur fiksar ni bilderna? :meddum: kan det inte stå I'm stupid!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebahan Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 jag har spelat spore B) . det är fantastiskt bra gjort. rymdfasen är svåååår! men de andra är ok. jag har ett fusk så man får mer pengar i creauture creator både i spelet eller om man bara skapar: håll in ctrl+shift+c då kommer det upp en ruta skriv: addDNA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 sebahan, rymdfasen är skit lätt-,- civilisations fasen är dock omöjlig på hard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.