ArgSnickare Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 (redigerat) Testa din bashögtalare Ha på högsta volym :) Redigerat 8 September 2008 av 940220 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Vad är det roligt med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Testa din bashögtalare Ha på högsta volym :) hoppas du menar på basen, annars får man ju JÄVLIGT ont i örona -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 7 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Vad är det roligt med det? Visste inte vilket forum jag skulle lägga den i, någon moderator får gärna flytta den. Testa din bashögtalare Ha på högsta volym :) hoppas du menar på basen, annars får man ju JÄVLIGT ont i örona -.- Ja, jag menar basen xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Testar den snart när jag får mina nya 5.1 surround hörlurar :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 funkar inte så bra på min laptop högtalare^^ får prova på surroundet senare kolla i hög kvalité: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 8 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 funkar inte så bra på min laptop högtalare^^ får prova på surroundet senare kolla i hög kvalité: Det är exakt samma video Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 Hehe, detta var ju kul, väggarna började skaka och grannen klagade på att jag hade för hög musik :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.