ELF Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 I torsdags konverterade jag pappas hårddisk till dynamisk disk. Efter det så har han inte kunnat komma ut på internet. Jag har testat med "ipconfig /release" och "ipconfig /renew". När jag kör renew så står det att det inte kunde slutföras. Det är ju rätt så självklart då det inte finns någon internetkontakt. Det är inget fel på modemet, för jag kommer ut på internet med min dator just nu. Kan konverteringen av disken ha förstört något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 (redigerat) Första gången jag ser dig fråga om hjälp du brukar bara hjälpa andra :P Men jag vet inte vad som kan ha hänt. En konventering borde väll inte förstöra något som har med internetet att göra. wAcko är kanske bra på sånt han kan det mesta om datorer fråga honom :) Redigerat 7 September 2008 av Rezex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 OK. Kan ju lika väl säga aqtt jag inte kan installera om XP på pappas dator. Det följde inte med någon skiva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 Testa ladda ner nya drivrutiner till nätverkskortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 Ska kolla upp det efter att jag har duschat och ätit mat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Boffaroffe - Testa ladda ner nya drivrutiner till nätverkskortet. Installera nya Drivrutiner den kanske funkar som Boffaroffe skrev! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 24 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Hej svejs (censurerat) fejs. Jag vet inte riktigt vad det är/var som är/var felet. Men det verkar vara Panda som började strula när jag stängde av datorn. Kan ju börja med att säga att det fungerar nu. Men när pappa avinstallerade Panda så kom han ut på internet efter omstart. Panda is the shit säger jag bara. Jag ska radda upp lite bra antivirus och brandväggar för honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Hej svejs (censurerat) fejs. Jag vet inte riktigt vad det är/var som är/var felet. Men det verkar vara Panda som började strula när jag stängde av datorn. Kan ju börja med att säga att det fungerar nu. Men när pappa avinstallerade Panda så kom han ut på internet efter omstart. Panda is the shit säger jag bara. Jag ska radda upp lite bra antivirus och brandväggar för honom... HAHAHA!!! tänkte just på panda XD hadde ett liknade prob med en kompis, han hadde också ngt problem med internet. sen tog han bort panda och skaffa Norton. så funka allt best! BTW vart är Wacko```???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 25 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 BTW vart är Wacko```????lite offtopic mannen. Men jag vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Jag är här nu, har varit bannad i en månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 25 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Detta är löst så jag bryr mig inte om offtopic nu, om nu inte någon annan stör sig... Varför har du varit bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Jag skrev /word i en tråd... Då blev jag bannad i 31 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.