g1zm0 Skrivet 10 September 2008 Rapport Skrivet 10 September 2008 Jomen jag skulle vilja ha mera fixade Actionbars så de inte tar skitlänge att clicka, samt att blicken flaxar så mkt över skärmen nu och att ett UI om tex Extronas ser ju jvla fint ut (: Avvänj dig att klicka. Klicking är det värsta du kan göra. Varför är det de värsta du kan göra? Jag clickar ju och det går finfint. Samma här, funkar bra att klicka.
Hivee Skrivet 10 September 2008 Rapport Skrivet 10 September 2008 (redigerat) Det är det, i pvp är det verkligen det sämsta du kan göra, du skall ha keybinds, alltså ditt keyboard för att använda spells, och du använder musen för att gå, iofs så måste du gå med wasd ibland, men håll dig inte till det hela tiden Redigerat 10 September 2008 av Hivee
Garone Skrivet 10 September 2008 Rapport Skrivet 10 September 2008 I PvP kommer du räkna med att vara fast på 1400 rating om du är en clicker. Och det är inte särskilt effektivt i PvE heller.
Mosa1nagant Skrivet 10 September 2008 Rapport Skrivet 10 September 2008 Jag slår vad om att du är en clicker.
garkan Skrivet 10 September 2008 Rapport Skrivet 10 September 2008 Jag slår vad om att du är en clicker.Ehm guys.. jag tror han menade att han inte orkar klicka runt för att fixa UI'n.Eller? UI's finns i http://wow.curse.com
Dextrozol Skrivet 13 September 2008 Rapport Skrivet 13 September 2008 Clickers e dömda att förlora mot en som inte e clicker(om han inte är noob då. eller dåligt gear)
Rekommendera inlägg