Ruthar Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Sitter vid datorn eller gör läxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SpammeR Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 jag hoppar i mitt rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Jag kommer hem, gör läxorna, tittar på TV, sätter mig vid datorn, tar en promenix, och sen så softar jag ;) för det mesta :) /FatBall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Måndag: Dator/Läxan Tisdag: Dator/kompisar Onsdag: Dator/Läxan Torsdag: Dator/kompisar Fredag: Dator/kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Brukar stanna lite i skolan med kompisarna efter skolan (; Har även olika aktiviteter under veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Jag gör inte så mycket, gör läxorna först, om jag har några, sedan är jag väl med polarna eller nördar framför datorn. ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Spelar Xbox 360 Sitter vid datorn Är med kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Degar vid datorn. END OF GOD DAMN STORY. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Läser aldrig läxor, jobbar effektivt i skolan. Fotboll 4-5 ggr i veckan och kompisar nån gång i veckan. Resten får ni räkna ut själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 Går till musikskolan, är med kompisar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Olika. Måndag: Datorn och kanske hjälper farsan eller morsan. Tisdag: Samma sak, eller är med nån kompis. Ähh orkar inte skriva upp allt, jag skriver VAD JAG GÖR ist. Torsdag, spelar med nåra polare i en replokal som vi får hyra. Sen är det ju alltid lite olika, ibland är jag med vänner och ibland sitter jag och degar en hel dag framför datorn. Vi har ätit Tacos varje Fredag i 10 år nu!! Fattar inte att man inte blir trött på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Handboll, match, läxor, polare, tv-titt eller datorn perhaps? :'> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.