Hoppa till innehåll

Vittra

E4STMAN

Rekommendera inlägg

Vittra skolorna är dem sämsta som finns, det är skolor där du inte lär dig nåt, har hört att folk med problem typ har problem med läxor och sånt går där.

Svårt att ha problem med något som inte finns nu, eller hur? Vittra är känt för sin speciella pedagogik (Där läxor inte finns).

Är du någon som inte är bra på att arbeta självständigt och behöver bestämda anvisningar till ditt arbete, ja då passar inte Vittra dig. Är du dock väldigt självständig och klarar av att själv arbeta mot bestämda mål så finns det inga skolor som passar bättre.

Är du mogen nog att ta eget ansvar för dina studier så passar Vittra, annars rekommenderar jag annat val.

Yoadee, vissa ungar klarar inte av ansvaret- Det gör det inte till en dålig skola.

Redigerat av MovieMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske uttryckte det lite fel, men jag känner en kille som gick på vittra, han sa att man inte lär sig nåt. Man käkar glass,chips,godis skräpmat o saker och kollar på film, Vittra är som ett fritids.

LoL, nja, det finns ju inga lärare som hela tiden andas i nacken på dig och ser till så du faktiskt arbetar. Man lär sig att själv ta ansvar för sitt arbete och sin inlärning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Det tar tid och lära sig arbetssättet men när du väl har kommit igång är det enkelt.

Om du kan ta ansvar för dina handlingar och ditt arbete så passar vittra dig. Dem som säger att vittra inte är bra jobbar nog inte ens. Det är upp till sig själv och bestämma om du vill jobba eller inte. Jag går på vittra och tycker det är bra, fast vissa lärare är bara idiotiska.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...