Hoppa till innehåll

Min Bästist Har Svikit Mig :(


Rekommendera inlägg

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ja men asså han har typ 4 bästisar och lämnade mig så det blev nu 3 st utan anledning. Sen har han svikit mig flera gånger. Och jag fattar att deta var på skoj sen säger han såhär -Jag komemr att få ett gäng som är de coola gänget och sen efter det säger han jag är inte bästis längre.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja men asså han har typ 4 bästisar och lämnade mig så det blev nu 3 st utan anledning. Sen har han svikit mig flera gånger. Och jag fattar att deta var på skoj sen säger han såhär -Jag komemr att få ett gäng som är de coola gänget och sen efter det säger han jag är inte bästis längre.

Han vill klättra på den sociala hierarki stegen vilket är hans eget val. Skaffa en ny och mognare bästis.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja men asså han har typ 4 bästisar och lämnade mig så det blev nu 3 st utan anledning. Sen har han svikit mig flera gånger. Och jag fattar att deta var på skoj sen säger han såhär -Jag komemr att få ett gäng som är de coola gänget och sen efter det säger han jag är inte bästis längre.

Slå han på käften och visa makten, sen kommer alla garanterat vilja vara med dig,. Sen får han sin egen medicin.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte jag heller...

 

Jag tycker du är dum som över huvud taget är med sådana personer som är så beroende av status. Jag själv är ofta med väldigt töntiga personer, men det skiter jag i så länge de är trevliga och jag gillar att vara med dem.

 

Hellre ensam än med dåliga kompisar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...