WishCookie Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 (redigerat) Hej min bäste vänn han svikit mig och blivit bästis med en annan och säger at han hatar mig utan anledning :( please hjälp Redigerat 10 September 2008 av Moonlamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Få honom att berätta anledningen eftersom det kan vara ett stort missförstånd. Men du måste också acceptera att han kanske gillar att vara med någon annan mer än att vara med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 10 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Ja men asså han har typ 4 bästisar och lämnade mig så det blev nu 3 st utan anledning. Sen har han svikit mig flera gånger. Och jag fattar att deta var på skoj sen säger han såhär -Jag komemr att få ett gäng som är de coola gänget och sen efter det säger han jag är inte bästis längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Ja men asså han har typ 4 bästisar och lämnade mig så det blev nu 3 st utan anledning. Sen har han svikit mig flera gånger. Och jag fattar att deta var på skoj sen säger han såhär -Jag komemr att få ett gäng som är de coola gänget och sen efter det säger han jag är inte bästis längre. Han vill klättra på den sociala hierarki stegen vilket är hans eget val. Skaffa en ny och mognare bästis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Ja men asså han har typ 4 bästisar och lämnade mig så det blev nu 3 st utan anledning. Sen har han svikit mig flera gånger. Och jag fattar att deta var på skoj sen säger han såhär -Jag komemr att få ett gäng som är de coola gänget och sen efter det säger han jag är inte bästis längre. Slå han på käften och visa makten, sen kommer alla garanterat vilja vara med dig,. Sen får han sin egen medicin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 brukar folk ha bästisar nu för tiden?:S de har jag då aldrig haft... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 brukar folk ha bästisar nu för tiden?:S de har jag då aldrig haft...hahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Inte jag heller... Jag tycker du är dum som över huvud taget är med sådana personer som är så beroende av status. Jag själv är ofta med väldigt töntiga personer, men det skiter jag i så länge de är trevliga och jag gillar att vara med dem. Hellre ensam än med dåliga kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 brukar folk ha bästisar nu för tiden?:S de har jag då aldrig haft...hahahahaha jag försökte inte ens vara rolig, symptom, seriöst, hur många bästisar har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 brukar folk ha bästisar nu för tiden?:S de har jag då aldrig haft... hahahahaha jag försökte inte ens vara rolig, symptom, seriöst, hur många bästisar har du? haha nä bästisar vet jag inte, men medge att det såg rätt sorgligt ut när du tittade på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 10 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 <MM att dom kan vara så jävligt dumma. JAg kan vara hansvänn men förlåter honom aldrig han har sårat mig djupt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 <MM att dom kan vara så jävligt dumma. JAg kan vara hansvänn men förlåter honom aldrig han har sårat mig djupt.du tar din relation till honom för djupt, det värkar som att du är kär i han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.