Hoppa till innehåll

Min Bästist Har Svikit Mig :(


Rekommendera inlägg

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

<MM att dom kan vara så jävligt dumma. JAg kan vara hansvänn men förlåter honom aldrig han har sårat mig djupt.

du tar din relation till honom för djupt, det värkar som att du är kär i han

 

Nej nej :/ jag menar inte så :/ Men asså....f*n heller att jag ens tänker bli vänn med han igen!

 

Igår skulle jag ringa till han men då sa hans mamma att han sovde över hos någon! Sen ringde jag kl 11 nästa dag typ sen sa han att han inte hade sovit över hoss nån. Men sen sa jag att hans mamma skulle aldrig ljuga och att han brukar säga att han typ ska till träningen eller nåt sånt när jag är hoss han och någon annan ringer honom och frågar om den personen kan komma över till han! Istället för att säga att han är med mig så ljuger han. Så när jag ringer han brukar jag misstänka att han gör sammasak!

Redigerat av Moonlamp
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

<MM att dom kan vara så jävligt dumma. JAg kan vara hansvänn men förlåter honom aldrig han har sårat mig djupt.

du tar din relation till honom för djupt, det värkar som att du är kär i han

 

Nej nej :/ jag menar inte så :/ Men asså....f*n heller att jag ens tänker bli vänn med han igen!

 

Igår skulle jag ringa till han men då sa hans mamma att han sovde över hos någon! Sen ringde jag kl 11 nästa dag typ sen sa han att han inte hade sovit över hoss nån. Men sen sa jag att hans mamma skulle aldrig ljuga och att han brukar säga att han typ ska till träningen eller nåt sånt när jag är hoss han och någon annan ringer honom och frågar om den personen kan komma över till han! Istället för att säga att han är med mig så ljuger han. Så när jag ringer han brukar jag misstänka att han gör sammasak!

 

han får väl sova över hos vem f*n han vill utan att du ska lägga dig i?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Ja men asså han har typ 4 bästisar och lämnade mig så det blev nu 3 st utan anledning. Sen har han svikit mig flera gånger. Och jag fattar att deta var på skoj sen säger han såhär -Jag komemr att få ett gäng som är de coola gänget och sen efter det säger han jag är inte bästis längre.

Wow.. vilken gangster. Ah juste ja, hur gammal är han? Tänkte bara att det inte skulle vara så konstigt om han var äldre än dig.

 

Och du, seriöst... du är 12 år. Låt oss säga att du blir 70 år innan du dör. Låt oss även säga att du har känt honom i runt 4 år vilket jag faktiskt inte tror att du har gjort (förmodligen mindre). Tycker du att 4 är en stor del av 70? Trodde du på allvar att eran vänskap skulle vara förevigt? Det är ju till och med skrattretande.

 

Aja, efter allt negativt jag har skrivit så får jag väl 'bli' lite utav en optimist resten utav posten..

 

Vi säger att du känt / varit vän med han i 4 år. Har ni inte haft roligt under de 4 åren? Har ni haft det så måste jag fråga dig en grej : Varför är du så sur för att han 'svek' dig?

 

Aja, hoppas ni kan lösa vem barnen ska bo hos bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja men asså han har typ 4 bästisar och lämnade mig så det blev nu 3 st utan anledning. Sen har han svikit mig flera gånger. Och jag fattar att deta var på skoj sen säger han såhär -Jag komemr att få ett gäng som är de coola gänget och sen efter det säger han jag är inte bästis längre.

Wow.. vilken gangster. Ah juste ja, hur gammal är han? Tänkte bara att det inte skulle vara så konstigt om han var äldre än dig.

 

Och du, seriöst... du är 12 år. Låt oss säga att du blir 70 år innan du dör. Låt oss även säga att du har känt honom i runt 4 år vilket jag faktiskt inte tror att du har gjort (förmodligen mindre). Tycker du att 4 är en stor del av 70? Trodde du på allvar att eran vänskap skulle vara förevigt? Det är ju till och med skrattretande.

 

Aja, efter allt negativt jag har skrivit så får jag väl 'bli' lite utav en optimist resten utav posten..

 

Vi säger att du känt / varit vän med han i 4 år. Har ni inte haft roligt under de 4 åren? Har ni haft det så måste jag fråga dig en grej : Varför är du så sur för att han 'svek' dig?

 

Aja, hoppas ni kan lösa vem barnen ska bo hos bara.

 

 

Vänta när du säger: Har ni haft det så måste jag fråga dig en grej : Varför är du så sur för att han 'svek' dig?

Menar du då om vi inte hade roligt under dom 4 åren? För det har vi, som galningar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Grjen är den...folk växer ifrån varandra...även som vuxen kna det inträffa. Man får olika intressen, peroligheter förändras. Beter han sig som en idiot låt honom göra det men ger det tydlig att ni inte är "bästisar" längre. Du kommer garanterat hitta nya kompisar och så är den saken ur världen. För har han betet sig som en skit så är det inte mkt du kan göra...aceptera det och ha en "kompis" som beter sig som en skit och ta det. Eller så är han inte din kompis längre utan bara någon du känner.

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jagekung

Ja men asså han har typ 4 bästisar och lämnade mig så det blev nu 3 st utan anledning. Sen har han svikit mig flera gånger. Och jag fattar att deta var på skoj sen säger han såhär -Jag komemr att få ett gäng som är de coola gänget och sen efter det säger han jag är inte bästis längre.

Slå han på käften och visa makten, sen kommer alla garanterat vilja vara med dig,. Sen får han sin egen medicin.

 

Håller med han däng han xD då fattar han nog

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...