N1ck3 Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Vilken Svikare... Att vara en bästis och sen bara gå iväg...än en gång...vilken svikare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Vilken Svikare... Att vara en bästis och sen bara gå iväg...än en gång...vilken svikare...han hade säkert goda skäl att sluta vara bästis ( AAHHAHA, låter så cp ) med trådskaparen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 <MM att dom kan vara så jävligt dumma. JAg kan vara hansvänn men förlåter honom aldrig han har sårat mig djupt. Han var aldrig och kommer aldrig att vara bunden till dig. Du är bara 12 år gammal och kommer finna nya kompisar att umgås med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 (redigerat) <MM att dom kan vara så jävligt dumma. JAg kan vara hansvänn men förlåter honom aldrig han har sårat mig djupt.du tar din relation till honom för djupt, det värkar som att du är kär i han Nej nej :/ jag menar inte så :/ Men asså....f*n heller att jag ens tänker bli vänn med han igen! Igår skulle jag ringa till han men då sa hans mamma att han sovde över hos någon! Sen ringde jag kl 11 nästa dag typ sen sa han att han inte hade sovit över hoss nån. Men sen sa jag att hans mamma skulle aldrig ljuga och att han brukar säga att han typ ska till träningen eller nåt sånt när jag är hoss han och någon annan ringer honom och frågar om den personen kan komma över till han! Istället för att säga att han är med mig så ljuger han. Så när jag ringer han brukar jag misstänka att han gör sammasak! Redigerat 16 September 2008 av Moonlamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 <MM att dom kan vara så jävligt dumma. JAg kan vara hansvänn men förlåter honom aldrig han har sårat mig djupt. du tar din relation till honom för djupt, det värkar som att du är kär i han Nej nej :/ jag menar inte så :/ Men asså....f*n heller att jag ens tänker bli vänn med han igen! Igår skulle jag ringa till han men då sa hans mamma att han sovde över hos någon! Sen ringde jag kl 11 nästa dag typ sen sa han att han inte hade sovit över hoss nån. Men sen sa jag att hans mamma skulle aldrig ljuga och att han brukar säga att han typ ska till träningen eller nåt sånt när jag är hoss han och någon annan ringer honom och frågar om den personen kan komma över till han! Istället för att säga att han är med mig så ljuger han. Så när jag ringer han brukar jag misstänka att han gör sammasak! han får väl sova över hos vem f*n han vill utan att du ska lägga dig i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Ja men får man inte fråga om han hade sovit över? det var inte meningen att lägga sig I? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Ja men asså han har typ 4 bästisar och lämnade mig så det blev nu 3 st utan anledning. Sen har han svikit mig flera gånger. Och jag fattar att deta var på skoj sen säger han såhär -Jag komemr att få ett gäng som är de coola gänget och sen efter det säger han jag är inte bästis längre. Wow.. vilken gangster. Ah juste ja, hur gammal är han? Tänkte bara att det inte skulle vara så konstigt om han var äldre än dig. Och du, seriöst... du är 12 år. Låt oss säga att du blir 70 år innan du dör. Låt oss även säga att du har känt honom i runt 4 år vilket jag faktiskt inte tror att du har gjort (förmodligen mindre). Tycker du att 4 är en stor del av 70? Trodde du på allvar att eran vänskap skulle vara förevigt? Det är ju till och med skrattretande. Aja, efter allt negativt jag har skrivit så får jag väl 'bli' lite utav en optimist resten utav posten.. Vi säger att du känt / varit vän med han i 4 år. Har ni inte haft roligt under de 4 åren? Har ni haft det så måste jag fråga dig en grej : Varför är du så sur för att han 'svek' dig? Aja, hoppas ni kan lösa vem barnen ska bo hos bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 27 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2008 Ja men asså han har typ 4 bästisar och lämnade mig så det blev nu 3 st utan anledning. Sen har han svikit mig flera gånger. Och jag fattar att deta var på skoj sen säger han såhär -Jag komemr att få ett gäng som är de coola gänget och sen efter det säger han jag är inte bästis längre. Wow.. vilken gangster. Ah juste ja, hur gammal är han? Tänkte bara att det inte skulle vara så konstigt om han var äldre än dig. Och du, seriöst... du är 12 år. Låt oss säga att du blir 70 år innan du dör. Låt oss även säga att du har känt honom i runt 4 år vilket jag faktiskt inte tror att du har gjort (förmodligen mindre). Tycker du att 4 är en stor del av 70? Trodde du på allvar att eran vänskap skulle vara förevigt? Det är ju till och med skrattretande. Aja, efter allt negativt jag har skrivit så får jag väl 'bli' lite utav en optimist resten utav posten.. Vi säger att du känt / varit vän med han i 4 år. Har ni inte haft roligt under de 4 åren? Har ni haft det så måste jag fråga dig en grej : Varför är du så sur för att han 'svek' dig? Aja, hoppas ni kan lösa vem barnen ska bo hos bara. Vänta när du säger: Har ni haft det så måste jag fråga dig en grej : Varför är du så sur för att han 'svek' dig? Menar du då om vi inte hade roligt under dom 4 åren? För det har vi, som galningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Grjen är den...folk växer ifrån varandra...även som vuxen kna det inträffa. Man får olika intressen, peroligheter förändras. Beter han sig som en idiot låt honom göra det men ger det tydlig att ni inte är "bästisar" längre. Du kommer garanterat hitta nya kompisar och så är den saken ur världen. För har han betet sig som en skit så är det inte mkt du kan göra...aceptera det och ha en "kompis" som beter sig som en skit och ta det. Eller så är han inte din kompis längre utan bara någon du känner. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Ja men asså han har typ 4 bästisar och lämnade mig så det blev nu 3 st utan anledning. Sen har han svikit mig flera gånger. Och jag fattar att deta var på skoj sen säger han såhär -Jag komemr att få ett gäng som är de coola gänget och sen efter det säger han jag är inte bästis längre. Slå han på käften och visa makten, sen kommer alla garanterat vilja vara med dig,. Sen får han sin egen medicin. Håller med han däng han xD då fattar han nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 28 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Aa jag gör visst såhär att.. jag bara glömer han! Han ska bara vara nån jag känner och inte vara min vänn/Kompis/Polare. Utan bara Nån jag känner som kommer att suddas bort inom kanske 1 vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Aa jag gör visst såhär att.. jag bara glömer han! Han ska bara vara nån jag känner och inte vara min vänn/Kompis/Polare. Utan bara Nån jag känner som kommer att suddas bort inom kanske 1 vecka.lycka till med det, seriöst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.