Blitzcat Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 (redigerat) Tjue, såg att det finns många WoW-entusiaster på forumet. Så tänkte fråga om det är några på fuska.se som skulle vilja lira någon/några timmar i veckan tillsammans, for fun. Då menar jag att vi levlar från level 1 och uppåt. Skriv gärna om du är intresserad. Skulle tycka att det var kul om vi questade tillsammans osv. Och plx skriv inte 'rawr du suger' bara för att jag kommer med en idé som kanske inte just du gillar. Skulle bara tycka att det var kul att spela med fuska.se ingame ;) Vi kör på servern Twilight's Hammer som Horde. /w Wavedash kl 20:00 Måndag den 22 September (Endast för dem som är med) /Pineapple Redigerat 22 September 2008 av Pineapple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Okey Vi kör en normal server för jag orkar inte med orc shamans med fire totems i spawn.. Och alliance vore inte alls dåligt. Det knasiga kommer vara att om vi är mer än 5 pers kommer det bli lite konstigt då jag är inte säker på att man får xp i raid group. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Jag vill gärna vara med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Skulle gärna viljat, men jag har just börjat på en alt som jag ska försöka dra 70 med på innan WotLK. ( Är i 16 nu, pallar inte köra om. ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zettan Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 jag skulle kunna tänka mig va med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Pineapple, ska vi båda "manage" denna "möte" i wow? Typ idag klockan 20:00 i någon realm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Jo, jag är med om vi kör Alliance på någon PvP server (inte Battlegroup Rampage plz) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Skulle gärna vilja va med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 fler än 5 = raid eller 2 groups = dåligt, i raids kan du inte få vanliga quester klara, bara (Raid) quester, och som 2grupper får ni vänta på resp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Är gärna med, Spelar inte roll vilken faction, Skriv bara vilken realm faction osv.. Eller så addar du elr nån anna som e på: [email protected] eller [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 11 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Är borta denna helg, men ska tänka på hur jag ska lägga upp detta. Kul att så många är intresserade! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Ett tips är ju att ni lägger upp ett schema vilka tider ni ska lira. Som man gör med fotbolls träningar m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg