garkan Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Jag lämnar denna leveling för den är ganska tråkig. Varje gång har alltid något slags av problem kommit upp. See you. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 28 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Jag lämnar denna leveling för den är ganska tråkig. Varje gång har alltid något slags av problem kommit upp. See you. Np. Kan samtidigt säga att jag lägger ner detta projekt, finns många orsaker. - Jag vill powerlevla en character innan WotlK. - Jag vill inte spela på bestämda tider, vill lira när jag själv känner för det. - Lirar helst med erfarna spelare om jag lägger uppett liknande projekt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 - Lirar helst med erfarna spelare om jag lägger uppett liknande projekt.Vadå, är jag en oerfaren spelare som hajar noll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Ok vi lägger ner saken då, Men vad menar du med oerfarna spelare. :o? Alla har ju en 70 så fattar ej direkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Garkan har ju inte en 70, och att bara ha en 70 gör dig ju knappast en erfaren spelare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Garkan har ju inte en 70, och att bara ha en 70 gör dig ju knappast en erfaren spelare Ok trodde han hade det. :o Men om man har levlat en 70 så kan man nog ganska mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Garkan har ju inte en 70, och att bara ha en 70 gör dig ju knappast en erfaren spelareOch när blev du mig? :)Och true, man kan ha lvl 70 och fortfarande inte kunna mycket. Men jag kan tillräckligt mycket för att vara en erfaren spelare men inte JÄTTE erfaren. Jag kanske inte kan allting men tillräckligt mycket för inte vara en newb. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Garkan har ju inte en 70, och att bara ha en 70 gör dig ju knappast en erfaren spelareOch när blev du mig? :)Och true, man kan ha lvl 70 och fortfarande inte kunna mycket. Men jag kan tillräckligt mycket för att vara en erfaren spelare men inte JÄTTE erfaren. Jag kanske inte kan allting men tillräckligt mycket för inte vara en newb. Och vad ska det betyda? Om du hade en 70 så skulle den finnas på Hur ser din char ut tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Garkan har ju inte en 70, och att bara ha en 70 gör dig ju knappast en erfaren spelare Och när blev du mig? :) Och true, man kan ha lvl 70 och fortfarande inte kunna mycket. Men jag kan tillräckligt mycket för att vara en erfaren spelare men inte JÄTTE erfaren. Jag kanske inte kan allting men tillräckligt mycket för inte vara en newb. Och vad ska det betyda? Om du hade en 70 så skulle den finnas på Hur ser din char ut tråden Varför måste den finnas där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Garkan har ju inte en 70, och att bara ha en 70 gör dig ju knappast en erfaren spelare Och när blev du mig? :) Och true, man kan ha lvl 70 och fortfarande inte kunna mycket. Men jag kan tillräckligt mycket för att vara en erfaren spelare men inte JÄTTE erfaren. Jag kanske inte kan allting men tillräckligt mycket för inte vara en newb. Och vad ska det betyda? Om du hade en 70 så skulle den finnas på Hur ser din char ut tråden Någonsin tänkt på att man kanske vill inte visa den? Nu går vi inte mer off-topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 (redigerat) Om det inte finns mer att snacka om här så spelar det ju ingen roll, och jo, eftersom du började med WoW någon månad sen Och för övrigt, varför ska du tjafsa om vi båda vet att du inte har någon 70? Redigerat 29 September 2008 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 29 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Med erfarna spelare så syftade jag mest på spelare som vet hur man spelar sin klass, och som vet hur man levlar en horde char som snabbast, ni båda var ju allys. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg